Mos Nicolae

Asta am primit eu de mosu azi. Daca au inflorit nuielele, inseamna ca nu-s chiar atat de rea 😉

Sper ca pe voi mosu v-a umplut de dulce si bun, ca sa sarbatori azi copilul din voi.

Published in: on Decembrie 6, 2009 at 10:34  Comments (9)  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/12/06/mos-nicolae/trackback/

RSS feed for comments on this post.

9 comentariiLasă un comentariu

  1. Eu aş merge pe ideea că eşti, totuşi, rea…da’ bună. În altă ordine de idei, Moş Crăciun e doar publicitate… Atâta timp cât a fost inventat la începutul secolului XX de o companie de publicitate americană care făcea reclamă pentru Coca cola. Adevăratul Moş Crăciun, cel din tradiţia Bisericii este însă Sfântul Nicolae. Deci dacă nu ai primit nimic e de rău… Şi ca să vezi ce naşpa sunt italienii, care nu sărbătoresc Moş Nicolae… Povestea lui Moş Crăciun începe cu un bătrân numit Sfântul Nicolae, episcopul din Myra, unde a şi fost îngropat. În secolul XI, soldaţii religioşi din Italia au luat rămăşiţele sfântului cu ei înapoi în Italia şi au construit o biserică în memoria lui, în Ari, un oraş port din sudul Italiei.
    În Italia, La Befana, este o zână bună care se îmbracă în negru şi aduce daruri copiilor pe 6 ianuarie.

  2. befana e o vrajitoare urata, din cate stiu eu. de unde si zicala: „brutta come la befana”.
    multam de informatiile cu mos craciun, pe astea chiar nu le stiam

  3. of…de unde ideea asta ca zânele trebuie să fie frumoase??? Eu am spus doar BUNĂ, şi se îmbrăca în negru tocmai pentru că îşi conştientiza statutul de zână urâtă. Caută şi ai să vezi că am dreptate…e o zână bună care duce cadouri la copii;)

  4. pai na, eu din mitologia romaneasca asa stiam: ca zanele sunt frumoase. ce sa-i faci?! se vede treaba ca pe vremea comunistilor, cand am inceput eu sa citesc povesti, nu erau admise zanele urate. sau uratul era asimilat raului

  5. Mie Mos Nicolae mi-a adus o pereche de adidasi cumparati tot din banii mei:))

  6. aaaa, pai asa mi-a adus si mie un dulap de ciocolata (ca am refacut proviziile ieri)

  7. Si mie mi-a adus Mos Nicolae dulciuri si timp sa vorbesc cu cei dragi 🙂 Uite chiar acum merg sa mai iau o lingura de nutella ca mi-ai facut pofta cu ciocolata din dulapul tau. Florile mele nu infloresc ci mor saracele. Am doar cateva care au rezistat caldurii din casa. Dar pastrez radacinile si le ud in continuare, poate fac pui la primavara. Speranta la mine e constanta 🙂 Te pup. Sa ai o seara buna 🙂

  8. mie mi-a adus doar cioco. vreau cărţi, sper ca moş crăciun să fie mai darnic 😡

  9. daca nu te deranjeaza formatul electronic poti sa iti gasesti cartile pe care le vrei pe net. e tot un fel de mos nicolae, doar ca iti faci singur cadoul


Lasă un răspuns

