Dimineata de sambata

Cel mai mult imi plac zilele de dinainte de Craciun. Ca azi, cand mi-am petrecut dimineata umbland dupa cadouri cateva ore bune. Cu orasul care este deja plin de lumini si vitrinele cu zapada falsa. Mi se umple sufletul de o agitatie voioasa, gandindu-ma la bucuria pe care o voi face celorlalti.

Mi-a placut dintotdeauna sa fac cadouri. Mai putin sa le primesc. Nu-mi doresc lucruri materiale decat foarte rar, iar atunci mi le iau imediat si le uit dupa cateva zile. Doar cartile ma fac fericita, acelea nu sunt niciodata destule. Insa cum m-am hotarat sa nu mai adun carti aici, bucuria asta mi-o fac doar cand pur si simplu nu mai rezist.

Imi plac darurile speciale. Alea cu semnificatie, dar fara valoare materiala. Un gest, o privire, un sarut, o intalnire. Indiferent de moment.

Craciunul pentru mine inseamna acasa. Cu brad mirositor (aici nu mai pot sa mai fiu ecologista, imi pare rau) si colinde si aroma de prajituri si portocala. Cu trezitul devreme in dimineata de Craciun, cand afara e alb pe acoperisuri si nu e nici tipenie de om pe strada. Cu tipetele prin care toti ceilalti ai casei sunt obligati sa sara din paturi ca sa deschidem impreuna cadourile. Si sa ne imbracam frumos dupa ca sa mergem la bunica sa fim toata familia impreuna. Si pe drum sa trecem pe la biserica. Si sa scartie zapada sub picioare si sa ne prostim si cu saniile, chiar daca de mult nu mai suntem copii.

Aici e o zi prea insorita. Si mie mi-e dor de zapada.

Published in: on Decembrie 5, 2009 at 14:39  Comments (6)  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/12/05/dimineata-de-sambata/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 comentariiLasă un comentariu

  1. Evoci asa de frumos atmosfera de Craciun incit imi doresc sa vina mai repede. Fiecare copil din noi isi doreste asta. Dar pina atunci mai este Mos Nicolae. Ti-ai pregatit cizmutele?

  2. ei, aici nu este mos nicolae… asa ca le pregatesc degeaba

  3. Propun sa cumparam anul acesta brazi in ghiveci,si la primavara sa ii sadim undeva.In acest fel avem miros de brad de Craciun,si contribuim si la infrumusetarea si imbunatatirea naturii:)Zapada nici la noi nu a venit,dar de azi Bucurestiul e impodobit cu luminite.La tine pe blog ninge!Vad fulgii de nea:)A venit iarna:)Ia’ sa imi scot cojocul!Vom aduce Craciunul si senzatia ca esti acasa prin prezenta noastra pe blog in zilele de Craciun.Eu iti pregatesc o colinda:)

  4. daca nu mi-o canti direct, n-are nici un farmec 😛

  5. Pai la asta ma si gandeam :)Iti voi canta la telefon,sau pe mess ca sa ma si vezi cum iti cant:)De Craciun voi merge la bunica.Cu ocazia asta iti voi prezenta toata familia mea:)

  6. crăciunul, mirosul bradului, zăpada şi o cafea, crăciunul perfect. bineînţeles într-o companie plăcută


Lasă un răspuns

