N-am ales sa ma nasc

Un chef de duca asa cum nu mi-a mai venit de mult. In definitiv o fi vina Craciunului sau a publicitatilor alea tampitele cu familia in jurul mesei festive. Ce-or fi facand ai mei? Oare unde am ratacit scrisorile alea pe care mi le-a trimis mama? Alea multe, scrise marunt pe fiecare rand a foii de matematica, pline de sfaturi si lacrimi si iubire? Cum as vrea sa le mai pot reciti acum. Si oare la ce mi-ar mai folosi? Trece timpul si se sterge tot. Eu cred ca sunt mai harnica decat altii la sters. Faci pace cu tine si cu restul universului si iata cum nu mai ramane nimic din tot ce te-a ranit vreodata. Si oamenii in definitiv sunt tot oameni, si viata e un absurd, asa ca ce importanta mai are unde se desfasoara absurdul asta?!

I was born to love you

with every single beat of my heart

Yes I was born to take care of you honey

every single day of my life.

Uite de aia imi place mie sa ascult Queen. Mi-e dor sa fiu chemata pe nume. Aici nu mai sunt eu. M-am transformat intr-o ana insipida.

Si daca m-as face iar egoista, ce-ar fi? Imi spunea odata cineva ca daca tu nu ai in suflet, nu ai nici de unde da. Cred ca a venit momentul sa ma mai apuc si eu de strans.

p.s. iar mi-am facut unghiile rosii

Published in: on Decembrie 4, 2009 at 20:08  Comments (3)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/12/04/n-am-ales-sa-ma-nasc/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 comentariiLasă un comentariu

  1. Din dragostea parintilor tai te-ai nascut tu.Esti darul lui D-zeu pentru ei.Si uita-te la tine ce frumoasa esti si in interior si in exterior!Ai ce e mai bun din parintii tai:)Mie imi esti tare draga:)Ai vazut ce frumos te priveste sotul tau?Ai vazut cat de mult te iubim noi:familia si prietenii tai?Realizezi ca sunt oameni care se intristeaza cand te simt suparata si oameni care se bucura cand atragi atentia asupra lucrurilor bune si frumoase?Cuvintele tale pot tamadui suflete.Ai vazut?De atate ori m-ai facut sa zambesc!Hai pregateste-te de sarbatoare,reciteste Biblia(eu asta am decis sa imi fac cadou:lectura Noului Testament)impodobeste casa de sarbatoare,fa prajituri,asculta colinde:)Craciunul e fumos prin gesturile pe care le facem pentru cei dragi:)

  2. asa e…noi te iubim. iubim uneori si unghiile tale rosii, dar nu tot timpul si motivele pentru care ti le faci asa…tu ce gest frumos vrei sa faci de craciun? sau vrei sa faci unul? a, si apropo, nu numai sotul te priveste frumos, cu dragoste si multa admiratie…

  3. sa stii ca ti-am urmat sfatul, Roxana. azi am petrecut dimineata dupa cadouri si sa stii ca mi-a trecut tristetea.

    Tudor, Tudor… ce-as putea sa fac eu de craciun? o sa stau on-line cu cei dragi mie, ca de obicei…


Lasă un răspuns

