Frumosii nebuni

Iaca am gasit azi si copac inflorit:

Asta ca sa nu mai spuneti ca numai eu am luat-o razna 🙂

Published in: on Decembrie 4, 2009 at 10:50  Comments (8)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/12/04/frumosii-nebuni/trackback/

RSS feed for comments on this post.

8 comentariiLasă un comentariu

  1. Buna ziua, sper sa nu deranjez, in caz contrar, va rog stergeti commentul.E o invitatie la galeriile online cu tablori semnate de mine.
    http://mirelapete.dexign.ro/2009/11/a-doua-expozi%C8%9Bie-de-arta-cu-vanzare-online-semnata-mirela-pete-gotic-in-interpretare-proprie/
    http://mirelapete.dexign.ro/2009/11/galerie-de-arta-cu-vanzare-online/
    O zi buna si cat mai multe daruri in cizmulite!

  2. Ma gandeam ca imaginea sugereaza altceva…cum a parcat idiotul din spate:))

  3. cum ai tu ochi sa vezi ce e frumos:)

  4. Goran, aici sunt atat de dese parcarile de felul asta, incat sincer eu nici n-am observat pana n-ai spus tu

    Roxana, asta pentru ca tot vorbeam zilele trecute de copaci infloriti in prag de iarna

  5. ala chiar e inflorit sau sunt de plastic?

    am vazut si eu o data un salcam inflorit, dar nu mai stiu daca era chiar miezul iernii.

    si am vazut si zapada in aprilir (cand copacii sunt infloriti), dar aici e alta problema 😛

    :*:*

  6. 🙂 nu m-am dus aproape sa controlez. mi-a placut imaginea si n-am vrut s-o stric cu vreo dezamagire

  7. sa stii ca si la mine in oras copaci au inmugurit din nou ..saptamana asta am avut temperaturi record..chiar 20 de grade..abia de ieri incet incet se raceste afara..

  8. da, sa stii ca si pe aici e cam cald… nu miroase deloc a iarna…


Lasă un răspuns

