Noapte de dor

Porii corpului meu

Ca tot atatea guri

Flamande de tine

Pielea mea arsa

De dorinta

Cu ruga muta cheama

Mi-as deschide venele

Sa primesc direct in sangele

Nebun, rotitor,

Focul fiintei tale:

Sa-mi ostoiasca-

Aleanul.

Published in: on Decembrie 3, 2009 at 08:18  Comments (11)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/12/03/noapte/trackback/

RSS feed for comments on this post.

11 comentariiLasă un comentariu

  1. deci…”urata” noapte..:))

  2. Partea cu venele nu mi-a placut,desi ofera o imagine plastica.Poate pentru ca stiu doua cazuri de oameni care chiar au incercat sa isi taie venele…Din fericire au depasit momentul si acum sunt bine amandoi:)Mie imi plac poeziile vesele.Doar ma stii!Fulgii de la tine de pe blog sunt tare frumosi:)A venit iarna :)Noi in birou ascultam deja piese cu teme de iarna,tocmai ca sa intram mai repede in spiritul Craciunului:)Astept impodobirea cu luminite a strazilor din Bucuresti.Anul trecut evenimentul a avut loc pe 1 decembrie.Am auzit ca poate in week-end va avea loc fericitul eveniment care mie imi da o stare incredibil de frumoasa:)La tine in Roma cum e?A nins?Au impodobit orasul?

  3. da, draga alina, urata a fost. prea mare dorul…

    roxana, aici voiam sa le desfac pe lung, sa-l pot simti mai bine…

  4. toata dorinta asta nu e sa iti creasca si mai mult aleanul? tind sa cred totusi ca nu e bine sa bei cafea seara ;))

  5. of, macar de-as fi baut cafea stiam o treaba….

  6. dar intrebarea e :cui ii duci dorul lolito..

  7. ei si tu acum! doar n-o sa ma apuc sa-i scriu nume, prenume si datele biografice 😛

  8. macar o idee.. 😛

  9. ei, curiosii mor repede 😛

  10. Draga mea Lollita,

    Mulţumesc de venirea în ospeţie. Şi mulţumesc pentru blogroll. Şi mulţumesc pentru poezia pe care am citit-o acum.

    Imaginea cu venele are într-adevăr ceva brutal, dar o poţi modifica, propun şi eu… sângele meu şi-ar deschide toate vârtejurile/ să primească direct/ nebun, rotitor/ focul fiinţei tale (ori şi-ar deschide toate zăgazurile)

    M-a răscolit metafora aceasta a focului nebun, rotitor pe care vrei să-l absorbi direct în sânge. E o ardoare a iubirii care şi pe mine mă incendiază.

    Mă bucur că te-am descoperit, Lollita.

    Splendid şi copacul înflorit în plină iarnă. Cred că e îndrăgostit peste măsură, de aceea :):)

  11. draga Deea, sincera sa fiu, langa poezia asta voiam sa pun unul din posturile tale. Insa exista in ele unele elemente pe care eu inca nu le-am simtit si de aceea am renuntat. Ma bucur mult ca te-am descoperit si singurul mod prin care imi poti multumi e sa continui sa scrii, ca eu sa ma desfat si in viitor cu posturile tale.
    dupa mine brutalitatea nu e in afara dragostei, ceva frust exista intotdeauna in ea, ii garanteaza sinceritatea. dar evident gusturile pot fi diferite…


Lasă un răspuns

