Marti fara 13

Sclavii de adunat, de impartit, de ordonat una dupa alta, in functie de prioritatile tale si a celorlalti. Ceilalti, cea mai mare sclavie. Cu dorintelel lor, cu asteptarile, cu cerintele continue. Si eu? EU, unde mai sunt? Chiar sunt in afara lor? Candva credeam in autarhie. Imi gasisem un fel de echilibru amortit, fara prea multe necesitati. E adevarat ca nu mai simteam ca traiesc, dar in conditiile in care a trai presupunea un fel de chin prelungit, parca imi era bine. Binele definit ca absenta a durerii. Oricum placerea e un punct, nici macar nu-ti dai bine seama cand l-ai atins ca deja nu mai este.

Meditam in adolescenta ca pe la 30 e cazul s-o termin. Cand ai sub 20 de ani cei peste 30 ti se par deja batrani. Deja inchistati in mentalitatile lor de doi lei. Tu atunci te-ai lua in piept si cu Dumnezeu pentru ceea ce crezi. Partea proasta e ca la un moment dat iti dai seama ca nu mai are importanta. Ca oricat te-ai razvrati, oricum lucrurile raman la acelasi stadiu. Asta probabil se cheama intelepciunea varstei. Asta inseamna sa imbatranesti.

Oare cand mi-am pierdut inconstienta? Mortul cel mai plans al vietii mele. Orgoliul acela frumos care ma punea pe mine in centrul universului, nu tot pe post de planeta in orbita. Eram atunci punct fix, credeam cu tarie in convingerile mele si-asa daramam lumi ori daca aveam chef construiam altele.

Cum se inchircesc idealurile! Cu cat mergi mai departe, cu atat realizezi ca de fapt nu vrei mai nimic. De la modele bucolice am trecut la realitatea cotidiana, dorindu-mi linistea de a doua zi, lipsa evenimentelor bucurandu-ma. Scopul meu in viata: sa ma las de fumat. De fapt nici nu vreau. Ma mai amagesc din cand in cand ca daca intr-adevar imi pun in cap ceva, chiar realizez. Prostii. In secunda doi incep sa imi vina ca pe banda rulanta motive contrarii. Si vegetez in nefacere.

Chiar credeam odata ca orice bataie de aripi poate provoca o furtuna. Pana la urma am realizat: era vorba de uraganele din mintea mea, nimic altceva.

Published in: on Decembrie 1, 2009 at 19:55  Comments (16)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/12/01/marti-fara-13/trackback/

RSS feed for comments on this post.

16 comentariiLasă un comentariu

  1. Ie-te te-a apucat restristea.
    Niciodata nu esti batran si nu o sa consideri ca viata s-a termiant. Si putere sa faci minuni ai sigur increderea si motivatia iti lipseste.

  2. uuuuuuuuu! cineva are criza lu 30….. veniti sa priviti! misto.

  3. VreauUltimulLoc, pai si lipsa asta de incredere nu tot de la batranete se trage? sau de la luciditate, sau cum mai vrei sa-i spui, ca-i cam tot aia…

    cu vreo 2 luni inainte de, mai pitic… pffff, uite ca nu m-am gandit. cred ca de aia nu-mi mai functioneaza tiroida cum trebuie. o fi de la fatidicul prag

  4. da. e.

  5. Doar iubind putem pierde mai suportabil timpul pana la marea trecere dincolo.

  6. da, Food, mai simt ca mai bate inima, mai doare capul, mai se umple stomacul de fluturi… mai visez, ma mai trezesc zambind… si uite asa parca trece timpul mai repede

  7. hai sa facem politica. sunt zile bune. naiba, esti om mare acu…

  8. valeu! asa de mare incat sa ma ocup de politica nu stiu daca sunt. dar incercam… hac! eu cu cine votez?!

  9. Interesant blog:)
    http://gaboanta.wordpress.com

  10. Ah, cine te-a suparat? Hai,curaj! Putem schimba ceva in lumea asta incepand cu propria persoana! Sunt cu sufletul langa tine. Gandul tau de a te lasa de fumat e foarte bun! Stiu ca poti face orice lucru frumos pe care ti-l propui! Te va ajuta D-zeu 🙂

  11. fiecare credem ca detinem, la un moment dat, adevarul absolut.
    greu e sa realizam ca de fapt nu detinem nimic!

  12. roxana, nu m-a suparat nimeni 🙂 multumesc de cuvintele frumoase

    rebelule, macar de-am detine controlul asupra propriei persoane, si tot ar fi o mare realizare!

  13. Tot ce putem controla e cum reactionam la ce ni se intampla, restul e o iluzie.
    De altfel nu stiu de ce ne cramponam atat pentru a controla. Haotic e totul mult mai distractiv.

  14. o, da! chiar ca ai maaaare dreptate! as spune chiar interesant, nu numai distractiv

  15. la roxana as completa ca tu orice faci, chit ca vrei sa nu, tot frumos iti iese, iar cat priveste lumile, cred ca acum esti in complexul proces de a crea o noua lume

  16. da, ai tu dreptate. i-o intreaga lume acum in capul meu. nu stiu cat din ea chiar are legatura cu realitatea, dar sincera sa fiu nici nu prea ma intereseaza


Lasă un răspuns

