Dance me to the end of love

Printre reguli si constrangeri furisez usor dragostea mea tematoare. Vanez cuvinte si zambete ce ma pot linisti in freamatul meu continuu. Inaintez si ma retrag in tangoul delicat al dorintei de tine. Frica de-a nu sufoca, ingrijorarea ca sunt prea rece, gandul la noi, gustul tau inca in bolta palatului, amprenta mainii tale pe soldul meu, greutatea ta dulce.

In definitiv poate ca nu este totul decat in capul meu. Deja nu prea mai are mare importanta. Nu era dragostea un monodeism, voluntar la inceput, patologic pe urma?! Oi fi trecut deja in patologic? Si daca asta ma face sa cant si sa zambesc universului, chiar conteaza?

Sa-mi sting sau sa nu-mi sting flacara? Inca ma mai amagesc cu gandul ca se poate. Ca si cu tigara. Ca ma pot lasa oricand. Doar sa te mai aud o data, doar sa-ti mai vad o data zambetul. Si ce daca nu pot dormi cand te simt prea departe? Sigur tre’ sa fie alta cauza, poate ca am baut prea multa cafea…

M-am apucat si eu de inviat in pragul iernii, precum castanii aia nebuni ce au cateodata impresia, cand e toamna mai lunga si mai calda, ca le-a venit timpul de facut flori.

Published in: on Noiembrie 25, 2009 at 14:19  Comments (10)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/11/25/dance-me-to-the-end-of-love/trackback/

RSS feed for comments on this post.

10 comentariiLasă un comentariu

  1. Atat de mult ma bucur sa stiu ca iubesti! 🙂

  2. Dupa parerea mea, flacara asta si momentele pe care le descrii sunt printre cele mai frumoase din viata. Bucura-te de ele din plin 🙂

  3. dap, sunt de aceeasi parere – indragostirea si tot ce tine de procesul de autosugestie care este ea… sunt cele mai grozave lucruri! (even better than sex 😉 )

  4. roxana, si eu ma bucur cand nu ma apuca disperarea 😉

    Andreea, sa stii ca sunt…

    ultimulunicorn, mai grozav decat orice altceva. (in grozav intra si sensul de groaza?)

  5. poate doar groaza ca te vei trezi… altfel – esti in siguranta! enjoy!!! 😀

  6. 🙂 da, cred ca ai dreptate

  7. si ce daca e in prag de iarna? pentru indragosteala orice moment e prielnic.
    …si pentru sex as mai aduaga ca un pervers ce sunt! 🙂

  8. 🙂 da, si pentru sex… mai ales daca nu-l faci afara iarna

  9. multumesc! nici nu stii ce emotii …

  10. servus…
    da… cît de frumoşi pot fi castanii aceia nebuni…
    toate cele bune!


Lasă un răspuns

