Ea

Din cand in cand ma gandesc la ea. Nu foarte des, pentru ca ma las prinsa de o multime de lucruri care de care mai inutile. Cateodata reusesc sa ma vad prin ochii ei si mai cobor pe pamant. Cel mai important pentru mine e ca m-am impacat cu ideea. Ca a fost mai bine asa. Ca altfel ar fi suferit prea mult.

Acum sunt trei ani de cand nu mai este. De cand nu mai pot s-o mai sun ca sa ii spun ca in sfarsit m-am indragostit, ca imi zboara sufletul, ca a avut dreptate in tot ceea ce mi-a spus despre lume si viata, ca a vazut viitorul meu chiar in felul in care s-a desfasurat, cel putin pana in momentele astea.

Zilele astea ma gandesc din nou la ea. Si din nou la moarte. Pentru ca imi e din nou prin preajma. Si nu reusesc sa imi schimb modul de-a o vedea. Ne-am intalnit cam de multe ori in ultimul timp. N-am vrut niciodata viata cu orice chip. Daca nu o poti trai asa cum crezi tu, ce sens are?!

De asta nu o sa-mi iau niciodata cetatenie italiana. Nu vreau sa fiu obligata la stadiul de leguma doar pentru ca vreun preot burtos a ajuns la concluzia ca aparatele de respirat sunt expresie a puterii divine.

Din cand in cand mi-e dor de mama. Un dor intens, profund, ca de o mana pe care ti-au taiat-o si pe care din cand in cand ai impresia ca o mai ai si vrei sa o intinzi spre cineva. Daca mai era ea sigur eu nu eram acum aici.

 

Published in: on Noiembrie 23, 2009 at 22:11  Comments (8)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/11/23/ea/trackback/

RSS feed for comments on this post.

8 comentariiLasă un comentariu

  1. mamele intotdeauna stiu… nici nu e nevoie sa le spui totul. de multe ori asta ma scoate din sarite, ca apoi sa recunosc in sinea mea cat de mare nevoie am sa fie acolo si sa asculte chiar daca stie inainte ca eu sa-i spun…

    nici nu vreau sa ma gandesc cum ar fi fara ea. imi pare rau ca tu a trebuit sa afli.

  2. parintii. de cite ori nu ne scot din sarite! ajungem uneori, in micimea noastra, sa-i consideram dusmani.
    si, abia cind nu mai sunt, realizam ce inseamna pentru noi. 😦

  3. Sunt parinte…
    Sa tineti cont tot timpul de faptul ca suntem singurii care va iubim neconditionat. Fara interese ascunse. Ca va vrem tot binele din lume… si tot norocul. Si mai ascultati de noi, macar cateodata!

  4. Pentru ca vreau sa va impartasesc si eu un gest deosebit pe care l-a facut mama mea,va voi povesti o intamplare:Joia trecuta au fost parintii mei la mine.Mama m-a intrebat cand iau salariul?I-am spus ca la sfarsitul saptamanii.A vazut ca am dat ultimii bani pe carti,asa ca m-am trezit cu cateva sute de mii in portofel.Nu putea fi decat mama:)Acesti banuti imi asigura masa de pranz pentru o saptamana.Ii multumesc din suflet:)gestul ei discret si fin m-a emotionat.Si cand ma gandesc ca salariul meu e dublu decat al ei,mi se strange inima.Parintii mei sunt intr-adevar minunanti:)Sunt norocoasa:)Multumesc lui D-zeu:)

  5. silly unicorn, ai dreptate. mama stia intotdeuna tot, oricat as fi incarcat eu sa ascund lucrurile de ea sau chiar de mine.

    rebelu, am avut o perioada in care, ca orice adolescent, presupun, credeam ca parintii imi sunt cei mai mari dusmani. din fericire mi-a trecut destul de repede. nu numai: s-a transformat in sentimentul opus. iar acum tatal meu e persoana care imi e cea mai apropiata.

    zbordefluture, sa stii ca eu am realizat lucrul acesta, al iubirii neconditionate. poate ca de aceea imi si lipseste atat de mult mama.

    roxana, o fiinta deosebita asa ca tine nu putea sa aiba decat o mama la fel de speciala

  6. 😦

    Am vrut sa las doar emoticonul asta, dar desi spune atat de putin, spune totusi atat de mult.
    Nu pot sa explic toate starile prin care ma face sa trec postul tau, dar sunt cateva care ma chinuie de multe ori in ultima vreme. Si totusi nu schimb nimic…

  7. deci te ai indragostit…am simtit eu ceva, in aerul postarilor tale din ultima vreme…

  8. Tomato, se vede treaba ca inca nu a ajuns cutitul la os… atunci vei schimba de nevoie…

    delaskela, mie mi se parea ca strig in gura mare 🙂


Lasă un răspuns

