Doruri

Fiinta ta

inlauntrul meu

se deseneaza perfect

de dureros

 

Parfumul tau

imi face pielea sa toarca

in murmure dulci

 

Gura mea te cunoaste

si vai, mainile mele

iti cauta-n aer conturul

 

Published in: on Noiembrie 22, 2009 at 15:49  Comments (13)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/11/22/doruri-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

13 comentariiLasă un comentariu

  1. frumos poem:)

  2. dragoste la prima vedere… cine ar fi crezut! cam asta imi inspiri!

  3. :)) la prima vedere?!

  4. geoana. kk.

  5. 🙂 nu despre el era vorba

  6. bine. tu stii.

  7. geoana e in turu 2. cu dracu. crin a murit trist.

  8. eu am ramas pe dinafara din punctul asta de vedere

  9. e jale mare aici. geoana e un rau. dar castigatoru e basescu. hai pa.

  10. Foarte frumos! Incetisor, incepi sa-ti formezi un stil personal.

  11. multumesc, thor. asta e stilul de indragostita 😛

  12. Frumos scrii! 🙂

  13. Salut http://www.SpuneNuDrogurilor.com este o echipa recent formata, nonprofit, care si-a propus sa lupte pentru constientizarea opiniei publice, a tinerilor debusolati de societatea în care traim despre tot ceea ce înseamna consum de droguri într-un fel sau altul.
    Daca prin actiunea ta, salvezi o singura viata de la decadere, considera ca ti-ai atins scopul, alaturi de noi toti ceilalti.

    Daca doresti sa sustii aceasta campanie, afisaza pe blogul tau un banner, codul se preia de la: http://www.spunenudrogurilor.com vei fi sustinut si tu de aceasta campanie lasa un comentariu daca ne sustii sa te sustinem si noi Scuze de deranj


Lasă un răspuns

