Leapsa Mata

Leapsa vie a Tomatei a ajuns pana la mine. S-ar parea ca posta italiana functioneaza, desi pana acum mie mi-a pierdut cateva scrisori.

Am primit “Doctori ucigasi” de Colin Evans si nu ma indoiesc de faptul ca o sa fie foarte interesanta.

Regulile sunt urmatoarele:

  1. Ofera premiul unei persoane;
  2. Semneaza foile existente (daca mai e nevoie, ataseaza inca o foaie);
  3. Pune felicitarea de fata intr-un plic;
  4. Introdu in plic si o carte (din biblioteca personala ori una cumparata special in acest sens);

5.Expediaza plicul+felicitarea+cartea, rugandu-l pe cel caruia ii trimiti premiul sa dea “Leapsa- Mata” mai departe.

Cu multumiri,

Vaca Verde si Tetris

Acum draga de Tomata m-a cam pus in incurcatura. Eu aici nu am carti romanesti. Si cui ii trimit eu o carte in italiana?! Promit sa ma gandesc temeinic si sa gasesc destinatar pe masura. Nu de alta, dar ar fi pacat sa se opreasca o leapsa asa de frumoasa.

Updatez cand imi vine ideea.

Trimis leapsa mai departe la Dlaskela. Pana la urma am gasit eu ce sa pun in plic 😉

Published in: on Noiembrie 10, 2009 at 15:04  Comments (11)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/11/10/leapsa-mata/trackback/

RSS feed for comments on this post.

11 comentariiLasă un comentariu

  1. Uf, bine ca a ajuns. Sper sa-ti placa. 🙂

  2. deci eu tot urmaresc leapsa asta si efectiv nu inteleg regulile :)) ma rog, nu va obositi sa-mi explicati.

    eu as sti cui sa trimit carti in italiana: Tuviei. numai cred ca voi nu va cunoasteti 😦 gasesti tu pe cineva, oricum.

  3. Frumoasa initiativa:)Bravo voua!Si uite asa,din prietenie se raspandeste cunoasterea prin carti bune:)

  4. da. Tuvia stie italiana… 🙂

  5. ce atata nehotarare, trimite acolo si ala de primeste sa invete italiana ;D

  6. Tomata, nu ma indoiesc nici o clipa. Chiar o iau cu mine azi si sper sa reusesc sa o citesc

    Did, chiar ca nu o cunosc pe Tuvia…dar deja mi-a venit ideea cui as putea sa-i dau cartea.
    sa stii ca nu e chiar asa de complicat. leapsa consta in a primi o carte impreuna cu o felicitare pe care sunt scrise numele celor care deja au participat la leapsa. tu la randul tau o duci mai departe trimitand o carte si adaugand numele tau la lista 🙂

    Roxana, ai dreptate

    Evergreen, multumesc de confirmare.

    Dana, ar trebui sa gasesc o carte mult prea frumoasa ca sa determin pe cineva sa invete italiana doar pentru asta

  7. pe mine m-ai fi determinat să învăţ italiana cu plăcere, mai ales dacă mi-ai fi trimis o carte de poezie recentă. dar cum tu ai dat leapşa în altă parte, iar eu am primit-o din altă parte, dovadă acest „google leapsa-mata search” (come si dice, ricerca?), aş fi curios doar în ce oraş din Italia eşti (ca să ştiu cât de tare să mă bucur sau nu :D) şi cu siguranţă voi mai trec pe la tine (pe blog). nu doar ca să culeg răspunsul 🙂

  8. 🙂 eu acum stau in roma.
    nu prea aveam cum sa iti trimit tie leapsa, tinand cont ca pana azi n-am stiut de existenta ta. ma bucur ca ai primit-o, totusi si sper sa o fi dat mai departe. mie mi se pare o idee foarte buna

  9. k, atunci ma bucur (desi nu stiu mai mult de 2 orase din Italia care nu-mi plac, deci sansele erau destul de mari). eu tocmai am primit leapsa si in nici un caz n-o voi opri la mine 🙂

  10. asta inseamna ca a ajuns la Dlaskela. ma bucur

  11. […] poartă să preia coletul. Abia peste 2 ore am ajuns şi eu acasă şi l-am desfăcut nerăbdător. Lollita, îţi mulţumesc pentru leapşa-mîţă. Pentru cartea-ce-se-va-scrie, pentru rândurile tale.  […]


Lasă un răspuns

