poveste

Princess_in_the_Tower_by_DestroyingAngelsSinguratatea mi-a cladit

piatra cu piatra-

un zid de temeri

M-au napadit

ciulini si lupi

ai spaimei

Am zavorat

porti si ferestre

ca sa ma sting

in umbra

 

Ca un ulisse-ai furisat

tot arsenalul dragostei

in mine

 

Cu care dupa ai aprins

focul mistuitor

al vietii fara fine

Published in: on Noiembrie 6, 2009 at 14:09  Comments (18)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/11/06/poveste/trackback/

RSS feed for comments on this post.

18 comentariiLasă un comentariu

  1. Misto poezia, artistica exprimarea dar riscanta idea insa.

    E bine sa simti gustul focului dar periculos sa nu il crezi pe „ulise” creatorul. Mie imi place sa multumesc pentru o idee buna, nu sa platesc drepturi de autor la ea ;).

  2. mie imi place si ulise si focul 😛

  3. Clar, asta nu contestam, doar ca e bine sa nu legi focul de ulise. Ca poate ulise maine nu mai are chibriturile la el si trebuie sa ii reaprinzi tu lui focul.

  4. ar fi frumos sa-i pot face acelasi serviciu

  5. eu zic ca ar trebui sa-i cereti si parerea lui ulise…

  6. Tudor, ulise e departe…

  7. Nu stiu eu purtam o discutie de principiu fara nume proprii sau adrese exacte :D.

  8. nu e mai departe de inima ta…cred ca acolo si-a gasit locul preferat

  9. imi place faptul ca ai reinceput sa scrii versuri:)

  10. Tudor, toate le stii tu!

    Draga Roxana, sa stii ca si mie imi place mult de tot sa ma simt asa!

  11. ehe…daca le stiam pe toate…

  12. un zid de temeri zideste singuratatea

  13. delaskela, s-ar putea sa ai dreptate tu…

  14. frumos…
    😉

  15. servus…
    din fericire, Ulisse stie mereu drumul înapoi, spre casă…
    toate cele bune!

  16. multumesc de apreciere, alex

    flavius, servus! chiar ca din fericire… desi calatoria-i viata lui…

  17. nu reprima…

  18. nu mai pot reprima, Anca. Nu vezi ca deja strig in toate zarile?!


Lasă un răspuns

