mofturi

Cam de-o saptamana cu Eco. Azi sunt fericita ca mi-am cumparat si Baudolino. In cele din urma am reusit sa citesc Pendulul. Si-am constatat ca Eco in romaneste nu imi place. Pare greoi, ii lipseste curgerea pe care o are in italiana. E drept ca eu am invatat italiana cu Numele trandafirului. Insa Insula din ziua de ieri in romaneste mi-a cerut un efort de concentrare pe care nu l-am mai facut de pe vremea cand studiam lingvistica sau fonetica.

In rest fac bagaje de zor. Duminica plec in tara pentru 2 saptamani. Abia astept!

Published in: on Octombrie 13, 2009 at 13:25  Comments (18)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/10/13/mofturi/trackback/

RSS feed for comments on this post.

18 comentariiLasă un comentariu

  1. Si unde anume in tara? N-ai drum si prin Timisoara? ;;)

  2. din pacate n-am drum pe nicaieri in afara de orasul natal, ca-s complicate treburile. da’ ajung eu o data si-odata si-n Timisoara in viata asta!

  3. Eco e minunat si genial si-l iubesc cel mai mult, el suna bine si tradus in pasareasca sau in pesteasca 😡

    Baudolino :)… O sa te salut din carte, Lolit :>

    nah, ma bucur ca citesti Eco. drum bun si sa ti fie fain in Romania.

  4. suna mai de-acolo un italiana 🙂 evident, ca orice scriitor in limba lui.
    eu cu Pendulul in romaneste ma razboiam de cativa ani buni, nu reusesm sa trec de primele 20 de pagini. in italiana a mers uns, nu puteam sa ma dezlipesc de carte. in fine, mofturi, cum ziceam…

  5. 🙂

  6. Mai bine mai tirziu decit niciodata. Ma refer la Pendul lui Foucault. Ai grija ce haine iti alegi. In tara nu este la fel de cald ca la Roma.

  7. de ieri a venit frigul si pe aici!

  8. aici sunt maxim 10 grade de vreo saptamana. azi mi-am facut program de winterizare (prune trees, strans frunze, etc.)

    sunt curios cand ajungi in Ro, ti se va reprosa oare ca vii cu „aere de capsunar”? 🙂

  9. :)) capsunarii nu erau in spania?!
    sunt vreo 3 ani de cand nu am mai stat in ro (exceptand cele 48 de ore din iunie, dar atunci n-am avut timp nici sa respir, deci nu se pune), chiar sunt curioasa ce impresie o sa-mi faca

  10. Vacanta placuta copil frumos. Sa te imbraci bine si sa nu uit ubrela. De ieri ploua si iar ploua….

  11. o impresie f proasta o sa-ti faca romania
    si sa nu te lasi pacalita de curatenia relativa sau vreo banca vopsita sau inca un cos de gunoi, suntem in preajma alegerilor

    Romania sucks.
    visul meu e sa stau la venetia, da, stiu, sunt .. un cliseu, dar asta e ;D

  12. Dara, multumesc frumos. azi am auzit ca s-ar putea sa prind si ninsoarea, de care sincer sa spun mi-e cam dor

    Dana, din cate am auzit eu Venetia e foarte scumpa si miroase si cam nasol pe timpul verii 😛

  13. spre deosebire de .. in metrourile bucurestene, unde vara cand intri ai tendinta sa nu intrebi dc nu esti la portile raiului ..?

    da, cred ca e scump.
    dar macar e frumos.

  14. 🙂 n-am umblat mult cu metrourile bucurestene, dar cat am fost nu mi s-a parut ca miros a canal

  15. Sunt sigura ca vei avea 2 saptamani de vis:)Stiu ca iti iubesti tarisoara in care te-ai nascut.Te pup si abia astept sa ne revedem:)

  16. prea patrioata n-am fost eu niciodata, daca stau bine sa ma gandesc. dar mi-e tare dor de-ai mei, de unii oameni si mai ales de locuri.

  17. esti in bucuresti?
    eco este greu in orice limba, cred.

  18. TiBi, am ajuns pana in iasi cu plimbarea. bucurestiul l-am vazut doar putin, inainte de a ma urca in avion la intoarcere


Lasă un răspuns

