cum e cu socializarea

In seara asta am inteles de ce prefer sa imi tocesc fundul pe fotoliu in fata calculatorului in loc sa ma uit cu admiratie la filmele “recente” din anii ’90 pe care le transmite telviziunea italiana.

In afara faptului ca am o intensa viata sociala in blogarit si ma stradui din rasputeri sa fac bani clicaind in nestire pe siteurile care platesc vizionarea de publicitate in timp ce ascult muzica buna si mai schimb cate o vorba cu prietenii din tara, din cand in cand mai am parte si de surprize picante.

Cand am purces la organizarea intalnirii de 10 ani de care v-am povestit in vara m-am apucat sa ma inscriu pe site-urile alea sociale sau cum s-or mai fi chemand de genul facebook, colegii mei.ro si neogen. Numai ca intre timp s-ar parea ca neogen s-a transformat in agentie matrimoniala, sau pe-aproape. Partea simpatica e ca din cand in cand primesc invitatii de la diversi indivizi la cate o cafea. Azi a fost si mai palpitant. Am primit un mesaj care suna cam asa: “36 ani 180/95 simpatic ochi albastri casatorit ff pasional fara prejudecati si imi doresc sa te cunosc etc.. maine trec prin oras daca vrei ne putem vedea si daca ne placem mergem mai departe ok”. Acu’ eu inteleg faptul ca omul se pregatea si el pentru o delegatie si avea nevoie de companie. Mi-a placut faptul ca a mers direct la subiect, fara vrajeala. Adevarul e ca nici nu prea ar fi avut timp doar intr-o seara. In fine, mi-a parut rau sa-l dezamagesc spunandu-i ca-s la vreo 2000 km distanta.

In rest ascult Queen si Cohen non stop, am intrat in lumea publicitatii pe net si nici macar nu ma mai intereseaza ca ploua de o saptamana.

Published in: on Septembrie 22, 2009 at 21:29  Comments (17)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/09/22/cum-e-cu-socializarea/trackback/

RSS feed for comments on this post.

17 comentariiLasă un comentariu

  1. Stii ceva? Conteaza sa te simti bine in pielea ta! Iti sade bine sa duci o viata ceva mai boema. O cafea buna, o tigara fina, Queen, Cohen sau alta muzica deosebita in timp ce afara ploua, este chiar ceva deosebit. Nu uit de coltul vesel cu flori.

  2. imi place chestia cu ”ff pasional”, ”si imi doresc sa te cunosc etc”, acest etc e mortal, ff mortal…cohen,da…

  3. Biata nevasta-sa… 😦

  4. thor, n-as defini viata mea ca boema, dar probabil ca din prisma cuiva care merge zi de zi la munca poate fi privita si asa 🙂

    delaskela, ai dreptate, ar fi trebuit sa-i cer si foto, probabil 🙂

    Food, nu neaparat… e imoral ceea ce spun eu acum, insa depinde si de modul in care se manifesta el in casa. daca acest comportament ii da o stare de vinovatie ce-l indeamna sa isi trateze mereu cu manusi de catifea consoarta nu mi se pare chiar ft aiurea. poate ca sunt eu prea pesimista sau cinica, insa intr-o dragoste ca-n povesti am incetat de mult timp sa cred

  5. :)) Apreciez sinceritatea omului

  6. cum biata nevasta-sa?
    adica.. nu stiu cum sa zic, dar eu nu cred ca tipii care sunt asa… par a fi altfel :))
    nevasta-sa clar stie cum e el
    si dc a acceptat sa se marite cu el.. sa fie sanatoasa

  7. evergree, si eu 🙂

    dana, ai dreptate. probabil ei ii convine asa…

  8. http://evergreenstory.wordpress.com/2009/09/24/leapsa-cu-scufita/

    leapsaaaaa :*

  9. pacat ca nu te-ai intalnit cu „tipul”. daca era o lesbiana mascata?! 🙂

    tu esti in Italia, de fapt?

  10. ai facut ceva bani cu clicaiala aia? :))

  11. deci e f tare. ia avionul ca sa te vezi cu omul, ce mai astepti. eu pentru o noapte pasionala cu un asa tip… as face orice.
    auzi, poate iti canta el Cohen la ureche… sau poate iti citea din cartile lui si erai de doua ori castigata!

  12. zamolxis, era ok in oricare dintre variante 🙂
    dap, sunt in roma

    rebelu, ceva-ceva a iesit. astept sa pot face o lista cu site-uri care platesc si sa ajung la vreo 50 de dolari pe luna si promit sa fac articol

    rus, deci eu in feti frumosi perfecti nu prea mai cred. dar pe bune ca m-as fi intalnit cu el daca eram in bt 🙂

  13. macar a incercat si el 🙂 incercare moarte nu are! cat despre cum se obienuieste la noi a fi relatiile nici nu e de mirare sa avem parte de asfel de anunturi!

  14. incercarea moarte n-ar, moare cine-incearca! 😉

  15. Multe din mesajele alea sunt pur si simplu spam, sau trimise automat de servere ca sa „mentina conversatia”.

  16. Mai, tu vrei sa venim pana la tine sa iti dam shut la mac si sa te dam afara din casa?

  17. pai cred ca asta e problema, cand l-am cumparat mi-au spus ca e construit ca sa stea aprins non-stop 😛


Lasă un răspuns

