Nimic

Cine stie de ce cand traiam in oraselul meu mic imi inchipuiam marile metropole seara cu un fundal de saxofon. Probabil din vreun film american pe care nu mi-l mai amintesc. Acum e toamna si eu sunt in Roma si seara asta un vecin chinuia un saxofon care facea mai urat decat motanul in calduri ce se urca pe gardul caminului in Iasi.
Am rezolvat poluarea fonica dand la maxim Cohen in casti. Dar ploaia asta care nu se mai termina de mai bine de-o saptamana ma chinuia mai rau decat saxofonul si durerea de oase tomnatica. Cica e angoasa apropierii de 30 de ani. O fi, din moment ce ma zbarlesc imediat daca primesc apelativul de “doamna”. Dar nu cred ca varsta e problema. Pur si simplu am preferat intotdeauna “tu” lui “dumneavoastra”.
M-am razgandit, merge mai bine Rammstein. Cred ca devin complet asociala. Incepe sa ma deranjeze telefonul care suna.
De fapt n-am despre ce sa scriu. Voiam sa pun o poza cu o planta din balcon care s-a gandit sa inmugureasca acum. A luat-o si ea razna…

Published in: on Septembrie 17, 2009 at 19:35  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/09/17/nimic/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 comentariiLasă un comentariu

  1. Ai plantuta inflorita pe balcon ?
    Ce super trebuie sa fie. Ia pune repede pozna sa o admiram si noi.

  2. nu-i inflorita, e inmugurita 🙂 da frunze noi. o poznez maine dimineata, ca acum e intuneric

  3. Sa scrii despre lucruri frumoase:Despre bietul om care se chinuie sa cante ceva frumos la saxofon, dar se pare ca ori e afon ori e foarte indarjit sa creeze ceva:)Sa scrii despre ce ai mai citit.despre pregatirile pt nunta surorii tale.Gata boleroul?Eu citesc acum Omul frumos,de Dan Puric.E o carte pe care o recomand tuturor,in primul rand tie.Dan Puric scrie despre frumusetea sufletului constructiv,despre romani,despre stramosi.Cand termin cartea iti spun impresiile finale.Pana acum imi place mult.Ma bucur mult ca ai o planta care infloreste.Pentru mine e o sarbatoare atunci cand vad o floare inflorita.Si pt ca imi plac mult florile inflorite si nu am rabdare sa astept sa infloreasca, am hotarat sa imi cumpar mereu flori gata inflorite.Prefer sa investesc in ghivece cu flori decat in flori pe care le pun in vaza. Asa e mereu primavara la mine in casa:)
    Scrie poezii!!!Tu mai scrii uneori poezii.Scrie poezii si creaza melodii:)

  4. Mie mi se pare ca tocmai ai gasit ceva de scris 🙂
    Personal, de-abia astept atingerea varstei de 30 de ani (acusica), imi imaginez ca asta trebuie sa fie decada cea mai spumoasa a vietii. Finally!!

  5. roxanel, satisfactia e mai mare cand stii ca a inflorit pentru ca ai avut tu grija de ea
    food, primise eu la un moment dat un mai cu femeia la 30 de ani cu care eram de acord in totalitate. il caut si-l anexez la raspuns


Lasă un răspuns

