Filosofie de 2 lei

Din punctul de vedere al teoriilor fizice, in momentul in care esti la pamant cele mai multe lucruri care stau in jurul tau iti cad in cap. Si mai fac si schije sau cioburi care deranjeaza dupa. Cam asta mi s-a intamplat mie de vreo doua zile, pe principiul acela ca nici o nenorocire nu vine singura.
Asa c-am ajuns la concluzia ca cel mai bine e sa plutesti, pentru ca astfel obiectele te ajung mai greu. Rar au tendinta de a cadea in sus.
Acum ca s-au rezolvat marea majoritate a problemelor si mi-am schimbat si manerele de la dulapurile din bucatarie sunt mai calma. In plus vreo cateva ore de Queen imi ridica intotdeauna moralul, oricat de sub calcaie l-as avea.
Poftim si voua:

Published in: on Septembrie 12, 2009 at 15:49  Comments (6)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/09/12/filosofie-de-2-lei/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 comentariiLasă un comentariu

  1. Buna filozofie.
    Mai este tehnica sa cazi atat de jos incat nimeni (nici o grija) sa nu mai vina dupa tine…. dar e o tehnica mai grea decat plutitul.

    Zambeste, e sambata seara !

  2. Tot muzica, sireaca. Fara ea am fi pierduti.

  3. Darael, mi-e cam frica sa ajung asa de jos… nu cred ca reusesc

    Food, mare dreptate mai ai!

  4. e bună filozofia şi ieftină! 😉

  5. servus…
    Queen… vindecă tot 😉

  6. Mama ei azi si maine de filosfie nesimtita!!!


Lasă un răspuns

