Colturi

Acestea sunt colturile mele. Nu de rai, doar de liniste si relaxare.

Da colturi
Da colturi

P.s. nu-i asa ca noua husa pe care am facut-o fotoliului se asorteaza cu toamna?

Published in: on Septembrie 9, 2009 at 14:49  Comments (22)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/09/09/colturi/trackback/

RSS feed for comments on this post.

22 comentariiLasă un comentariu

  1. io nu vad decat textul asta SDC11402SDC11404 nici o poza.

    mi s a stricat calculatorul or wha?

  2. 😦 nu stiu ce sa spun… la mine se vede…

  3. Se asortează. e tare faină.

    vreau şi eu un colţ aşa primitor

  4. Doar camalul nu se asorteaza cu plantele, dar greu o sa-ti fie sa te lasi.

  5. * Camelul 😀

  6. greenule, hai ca-ti dau modelul de la husa 🙂 iti faci si tu colt primitor

    Deocamdata nici nu vreau sa ma las, Dara! nu tre’ sa mor si eu dintr-un motiv?! cat vrei sa traiesc?

  7. Sa traiesti frumos si din plin aceasta frumoasa primavara pe care vad ca o sarbatoresti impodobindu-ti casa:)Eu am de gand sa ating cel putin 70 de ani fericiti, si te vreau in viata mea:)Asa ca trebuie sa traiesti cel putin 70 de ani ca sa se bucure de tine si copiii pe care sper sa ii am:)Se vor imprieteni si copiii nostri:)Ai sa vezi.Poate ne facem neamuri:)

  8. La mine e primavara in casa, chiar daca suntem in prag de toamna:)

  9. adica ma condamni sa mai traiesc inca 40 de ani?! 😛
    primavara frumoasa, atunci!

  10. Da:)Lumea e mult prea frumoasa.Ma intreb daca in viata asta voi avea timp sa fac, sa vad, sa gust etc tot ce mi-am propus:)Si din acest motiv, pentru ca sunt binecuvantata cu multe bucurii iti doresc si tie la fel:sa te bucuri de tot ce e frumos cat mai mult timp, cel putin 70 ani:)In plus,tu vei fi scriitoare:)Ai uitat stiloul fermecat pe care ti l-ai cumparat?Tot ce traiesti iti va folosi pentru cartile tale.Ne vom bucura toti, citind ce ai scris.Deja ma bucur cand vad ca impartasesti cu noi ce e frumos in viata ta,adevarurile pe care le traiesti tu.Dai dovada de generozitate:) Hai,fa-ti timp si scrie un roman de dragoste, de exemplu sau scenarii de film, sau piese de teatru,sau carti pt copii:)Cauta ce iti aduce bucurie si exploateaza acest univers:)Te pup:)

  11. esti asa de optimista ca s-ar putea sa ma molipsesti! 🙂

  12. Husa aia arata super… Ai talent la huse. 😛

  13. Coltul tau de net eu l-as folosi drept colt de lectura 😛

  14. Diana, cred ca da 😉

    Tomato, in conditiile in care m-am reprofilat pe ebook-uri, se poate chema si colt de lectura

  15. Foarte frumoase si linistite. Nu lipseste cescuta de ceai sau cafea de pe tavita? A… ai baut cafeaua si apoi ai facut fotografiile. 🙂

  16. frumoase si comode colturi!

  17. thor, cafeaua e de obicei langa tigari, dar nu era frumos sa pozez ceasca murdara 🙂

  18. Se pare că ai vegetaţie şi în faţa balconului, aşa că ai un colţ verde, verde.

  19. pai, cu un asemenea mac.. ma lasi fara cuvinte.:)

  20. 🙂 e-al meu si-s fericita ca-l am, dar exista si mai bune, stai linistit. al meu e doar macbook…

  21. Cat vreau sa traiesti ?
    Forever, na, amu stii ;;)

    Dar e greu sa te lasi, inca pui pret pe lumea din jur (si pe parerile ei).

  22. da, inca ma conditioneaza destul de mult lumea din jur. in definitiv, omul e un animal social, nu?


Lasă un răspuns

