Recomandare

Eu am stat ieri toata ziua la Berlin cu confrunta durerea. V-o recomand si voua din tot sufletul. Ca de obicei, nu-i pentru fanatici!

Azi tot acolo ma duc. Ca am citit-o abia pana in decembrie…

Published in: on August 30, 2009 at 09:53  Comments (7)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/08/30/recomandare/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 comentariiLasă un comentariu

  1. Multumesc !
    Nu scriu mai mult, citesc 😀

  2. ups, am citit si eu. dar ajunge, zic sa ma duc sa mai si traiesc 😀 [dorm]

    ce chestie, pe langa faptul ca nu-i place de Puric [da, is obsedata], mai sunt muuulte altele acolo cu care-s de acord, insa per ansamblu nu rezonez aproape deloc cu respectiva fiinta! sa mai citesc sa ma prind de ce? intr-un fel ma cam intriga „nepotrivirea” asta finala.

    m-am intors sa-ti zic asta cand am ajuns la faza ca ea nu asculta cohen pt ca deja suntem prea multi care o facem.

    una peste alta, o recomandare buna, merci lolit! duminica faina sa ai.

  3. pe mine ma intriga total. e o combinatie cum inca nu mi-a fost dat sa mai vad. cu dorinta omeneasca de categorisire care ma caracterizeaza o citesc intens ca sa inteleg. insa n-am reusit inca. mai persist…

  4. ok lolit, sper sa reusesti repede, nu de alta dar am impresia ca-s vreo 300 de chestii mai importante care te asteapta 🙂

    [dupa un somn bun, se vede mai simplu care-i treaba. dar fiecare cu treaba sa, normal]

  5. intre timp mi-am facut o husa la un fotoliu, c-am renuntat sa ma mai prind care-i treaba.

  6. @Lollitta: e mai bine sa renunti. E mai utila o husa pentru fotoliu. Si, in timp, ma vei percepe. Fara cine stie ce efort, fara dorinta de a categorisi. Eu sunt bucuroasa ca nu ai reusit inca, o categorisire m-ar fi omorat, m-ar fi pus frumos (sau urat) intr-un sertar al tau si gata. Ne descoperim noi incetul cu incetul.

  7. nu cred ca-i mai utila o husa, dar pentru a putea intelege mie imi lipseste acum un element important: patosul tau. pe care il admir si invidiez.


Lasă un răspuns

