provinciala din mine

Cred ca m-am molipsit de la atat citit despre diferentele dintre romani si alte natii, dar m-am gandit sa va povestesc de ce imi plac mie cateodata italienii. Nu mereu, pentru ca in general sunt galagiosi ca niste vrabii gurese si striga si injura o data la doua cuvinte si-si dau televizoarele tare la meciuri si asa mai departe, ca doar is latini.

Asadar am fost si eu ca tot omul ieri la sexy shop. Cu rusine m-am uitat de doua ori in dreapta si in stanga pe strada sa nu ma vada nimeni, ca si cum aici m-ar cunoaste cineva… Si-am dat de un vanzator fain de tot, asa cam ca aia de prin reviste. Evident ca m-am fasticit si mai tare. Imi tremura vocea cand am intrebat despre ceea ce ma interesa. Mi-a aratat raftul si si-a declarat disponibilitatea de a-mi da toate informatiile de care aveam nevoie.

La un moment dat i-am cerut ajutorul, pentru ca nu reuseam sa gasesc ce voiam. Si-am avut parte de cel mai profesional ajutor cu putinta. Nici cand mi-am cumparat telefonul n-am auzit asa informatii amanuntite. Dar nu asta era ideea. Omul era complet relaxat, ca si cum am fi discutat despre vreme. Provinciala din mine a inceput sa se simta prost si sa-si dea seama ca lumea a evoluat, ca nu mai sunt intr-un colt de tara unde farmacista se uita crucis la tine daca ii ceri un prezervativ.

Imi aminteam de vanzatoarea de la sexy shop-ul din Iasi, mai fasticita decat cei care intrau sa cumpere, raspunzand cu jumatate de gura si nefiind in stare sa iti spuna nici o virgula in plus fata de ceea ce scria pe cutie. Despre rasetele inabusite ale celor care te vedeau ca intri sau iesi din magazin…

In fine… am cumparat ce-am avut de cumparat, am primit tot felul de mostre gratuite si la sfarsit am dat noroc dupa ce-am promis ca voi deveni client fidel. Fara ca el sa imi faca nici un fel de aluzie. Fara ca eu sa ma simt prost, ba chiar dimpotriva, m-am relaxat si am iesit din magazin cu un zambet pana la urechi, pe care l-am pastrat jumatate de zi.

Published in: on August 30, 2009 at 19:59  Comments (12)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/08/30/provinciala-din-mine/trackback/

RSS feed for comments on this post.

12 comentariiLasă un comentariu

  1. hehe, sa vezi ce o sa stai cu zambetu ala pe fatza 3 saptamani dupa asa dildo ce ai luat…

    fata, si io dau televizoru tare la meci. inseamna ca sunt italian prost ca aia?

  2. :)) inca nu l-am incercat, dar iti povestesc dupa
    pai daca il dai tare ca sa se auda de la blocul de vis-a-vis nu prea-i bine… poate altii n-au chef de meci

  3. fata, ai luat un dildo cat un tractor!? cum naiba sa se auda asa tare?

  4. servus…
    mai avem mult… mult pina departe, pina la a gasi linia de mijloc. dovada si raspunsurile astea şi imposibilitatea de gasi abordarea fireasca fie in locul mitocaniei si trivialului fie in locul crispării sfioase…
    toate cele bune!

  5. mai pitic, eu ma refeream la sonorul televizorului in timpul meciului!

    servus, Flavius! n-are sens sa iti mai dau si eu dreptate, o ai oricum…

  6. da flavius, iti dau si eu dreptate. mai e mult pana dimineata cand te trezesti. crispare sfioasa!? in viata mea nu am ras atat….

    stiu fata ca de tv era vorba dar era pre misto ca sa nu o zic. nah.

  7. „Asadar am fost si eu ca tot omul ieri la sexy shop”

    Nu-s de acord, eu credeam ca tot omul e ala care are prieteni de vin cu cadouri la ziua lui : )))))) si-l scutesc pe el de drumuri 😀

    noapte buna

  8. 🙂 hai, piticule, nu fi rau! exista si crisparea sfioasa, ca toate celelalte lucruri

    didule, unele lucruri e mai bine sa le alegi singur, ca prietenii s-ar putea sa nu stie exact ce-ti doresti 😛

  9. Am ris de am zis ca mor. Pentru introducerea unica …”am fost si eu ca tot omul ieri la sexy shop”. Nu inteleg totusi de ce toti au impresia ca atunci cind faci cumparaturi de acolo trebuie sa fie ceva care are ca model un penis. Poate fi o lenjerie mai sexy pe care nu o gasesti oriunde. Sau un parfum excitant. Eu am cumparat online de la un sex shop si s-au comportat exemplar. Nu, nu am cumparat dildo si nici vibrator. :)) Este ceva pentru utilizare in grup. :))

  10. vreun parfum care are efecte ca in filmul cu acelasi nume?! 🙂

  11. Tavite pentru cuburi de gheata cu forme neconventionale. Si a fost si un parfum mai altfel (cica ar fi avut feromoni) pentru o prietena. Cadou pentru o prietena ca sa nu se gindeasca cineva la chestiuni perverse. 🙂

  12. interesanta chestiunea cu tavitele!n-am stiut ca exista asa ceva 🙂


Lasă un răspuns

