Inca august

Zile perfect egale ca perlele false facute dupa un singur calapod. Cu caldura care pileste intens si fara scop conturul realitatii pana cand, ca-n miraje, nu mai exista nici un fel de diferenta intre apa si nisip, la fel de inutile amandoua. Dorm, mananc, visez, iar mananc, intre aceiasi patru pereti intre care ochii inchisi sau deschisi imi ofera exact aceleasi perspective.

Limbi straine care concureaza fara forta la primatul gandirii. Imi par alergatorii de la maraton, aceia pentru care la un moment dat nu mai are prea mare importanta ce se mai intampla, atat de mare e oboseala si privirea inlauntru.

Sudoarea care se confunda cu marea visata la care iar n-am ajuns datorita orgoliilor ce nu-mi apartin. O luna ciudata, aproape fara oameni pe strada, intr-un oras care astfel devine parca mai cunoscut si mai putin primejdios, desi continua sa imi stranga inima privelistea acoperisurilor si-a bisericilor pe care le vedeam de pe geam de acasa. Si cum doar cuvantual acesta, acasa, ma face sa inchid iar ochii si sa continui sa traiesc.

Habar n-am ce spun ei, dar cam asa ma simt

Published in: on August 22, 2009 at 15:24  Comments (7)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/08/22/inca-august/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 comentariiLasă un comentariu

  1. daaaamn! mi-ai amintit de astia! superb. sa ascultam.

  2. suntem oameni mici cu ganduri mari si vise si mai mari

  3. 🙂 se scurge si ea si ramanem cu orgoliile unei veri fara mare. acasa e cel mai bine si cel mai confortabil pentru inchisul ochilor

    mi-a placut. e in tandem cu senzatia de duminca ce-mi apasa umerii. e pustiu pe strazi si e o liniste tulburatoare… imi place duminica in luna august

  4. servus…
    mai avem doar o duminică de august…
    numai bine!

  5. io-i iubesc pe astia doi 😡 nah, uite o tentativa de traducere
    http://www.sing365.com/music/lyric.nsf/Der-Morgen-Danach-lyrics-Lacrimosa/9BD560961C3A625348256CF10032A45B

  6. seara bună
    recitind iar simt si mai acut senzatia aia de toamnă şi dorul mării nevăzute nici de mine anul ăsta… la anu’…
    toate cele bune!

  7. cool. m’am rupt de goth&stuff de cativa ani da’ piesa asta lacrimosa e chiar tare. imi amintesc concertu 🙂


Lasă un răspuns

