In spatele cortinei

Cum stau toata ziua pe net, m-am gandit sa ma informez despre metodele de a castiga bani online. Si-am dat de cateva posibilitati pe care deocamdata le incerc. Cand o sa gasesc vreo varianta acceptabila promit sa va spun si voua.

Intre timp insa am descoperit alte chestiuni destul de interesante. Si anume cam cat costa de exemplu sa ai 100.000 de unici: doar 19,99 dolari! Fain, nu?! Indiferent de ceea ce ai pe site. Poate fi si unul gol! Si cum avand atat de multe vizite iti poti vinde scump spatiul publicitar pe care il ai. Mie mi se pare un fel de cerc vicios. Adica de fapt nimeni nu iti citeste nici informatiile pe care le scrii, nici publicitatea pe care o ai. Insa ai vizite cu duiumul si publicitate fara limite…

Cand mai aflu, va mai spun. Intre timp, spor la scris 😉

Published in: on August 18, 2009 at 14:28  Comments (22)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/08/18/in-spatele-cortinei/trackback/

RSS feed for comments on this post.

22 comentariiLasă un comentariu

  1. interesant; si eu, cum stau mai toata ziua pe net, astept cu nerabdare date noi.

  2. deocamdata le caut si le incerc. tre’ sa mai treaca putin timp, ca sa verific si daca platesc 😉

  3. nu te lasa pacalita!
    sunt o multime de programe care ofera vizitatori pe site-ul tau. fie cu bani fie la schimb. adica vizitezi esti vizitat. binenteles ca au o rata de schimb. cea mai buna e de 1/5. adica pentru o vizita pe site-ul tau tu trebuie sa vizitezi 5 site-uri straine. asta in teorie. pentru ca-n practica tu vizitezi 500 si in loc de 100 de vizite daca primesti citeva zeci.
    si nu-ti mai spun ca trebuie ca clicaiesti toata ziua si sa stai, in functie de site, cel putin 10 secunde pe site-ul vizitat. nu ar fi o problema dar toate site-le sunt de gen ” traffic exchange ” unu mai bun decit altu!
    daca mai vrei amanunte cu mare placere.

    a, si sa nu uit. site-le serioase de contorizare nici nu iau in considerare vizitele primite de pe asemenea site-uri.

  4. pai pe mine deocamdata nu ma intereseaza programele care aduc vizite pe site, ca n-am publicitate si prefer sa imi cunosc vizitatorii, ca doar asa se poate purta o discutie decenta.
    acum ma pasioneaza aspectul celalalt: castigul pe net. caut site-uri PTC, PTSU sau PTR.

  5. nu zau. n-am cercetat niciodata problema in amanuntime. unde se ofera asa ceva?

  6. le stiu si p-astea!
    marea majoritatea sunt tot cu clicaiala. dai clic pe un banner sau pe un site si cistigi 0.000….0001 dolari!
    in vreo sase luni de clicaiala asidua cistigi vreo doi dolari.

  7. zamolxis, pai se ofera. numai ca eu nu vreau sa ma pronunt pana cand nu aflu pe propria piele si daca platesc intr-adevar munca prestata. pana atunci… da si tu un search pe google cu paid to click, paid to sign up sau paid to read. mai exista si varianta in care raspunzi la sondaj si primesti bani. am inteles ca cele pentru canada si usa sunt mai serioasa…

    rebelule, cam asa e… mai sunt si din aia care nici nu ti-i dau la sfarsit, aia 2 dolari!

  8. ce vroiam sa-ti zic este ca nu ma intereseaza suficient ca sa fa research pe tema asta, dar m-ar interesa suficient sa citesc un articol pe tema (si probabil si altii ar fi interesati)

    succes!

  9. multumesc, sper sa mearga treaba

  10. io-s ca zamolxis, nu prea ma intereseaza nimic suficient de mult, da’ daca s-ar putea asa sa vad 3 pagini de concluzii referitoare la viata in sine… ce-ar mai fi :)))

    la orice chestie care se refera la bani… nu prea functioneaza mura-n gura. cel putin asta am invatat eu. deci search, research, rerere etc 😀 succes, ppl!

    [las ca dupa ce castig la loto, promit si eu ca va spun cum se face. deci iei biletul, bifezi 6 numere…;;)]

  11. @did: ca sa nu mai vorbim ca si murele costa bani – cel putin in mediile urbane, unde nu prea cresc spontan 😛

  12. zmeura si murele sunt cele mai scumpe!!!!!!!!! aici sunt vreo 4-5 euro o tavita mica-mica, de vreo 200 grame!!!! si voi sunteti rai si mi-ati facut pofta!

  13. da’ io, care s obsedata de fructe de padure?!? 😀 d-aia o sa ma deplasez in curand pana la botul ursului, sa mi le culeaga el si sa mi le doneze, hihi

    lolit, si aici is scumpe 😐

    nah, deci calu’ de dar nu se cauta in gura si nici mura nu i pica in ea. ce kkt, eram sigura.

  14. mi-ai adus aminte de zmeura care se intindea fara limite in fundul gradinii la bunica! ce vremuri!!!! si nici ursi nu erau… si langa cresteau un zarzar si-un mar. vara nu ma lua nimeni de-acolo!

  15. 🙂 astept…

  16. Na ca am cazut fix pe subiect: m-am intors din Capatanii, care sunt cei mai „afinati” munti din cati am vazut eu (poate si Rodnei sa fie la fel, da’ p-acolo n-am fost demult). Afinarii sunt in general afinarese, femei sarace de etnie rroma, nu foarte treze (li se da pe zi o ratie de tuica, asa e la tara cand tocmesti zilieri), dar foarte harnice: am vazut pe creste cateva zeci (serios!) de masini Aro, in general camionete vechi dar functionale, pline cu butoaie mari de afine (butoaie d-alea de plastic, ca pentru muraturi).

    I-am intrebat pe tigani cine le cumpara afinele si mi-au zis ca le trimit direct in Germania, iar cele din categorii inferioare intra la dulceata (sau gem, ca nu stiu diferenta). Am cam ramas tampit, recunosc.

    Si referitor la subiectul principal, ala cu bani pe net: am primit si eu o scrisoare de la Google, ca sa fac bani cu ei, dar va zic sincer ca o tot citesc de 3 luni si nu inteleg nimic (chit ca e in romana): ei zic ca sa fac eu bani, dar din scrisoare rezulta ca ei ar lua bani de la mine, ca sa-mi faca publicitate!

    Pai ce-am eu de vandut, ca sa ma publiciteze gugal..?!

  17. Va recomand acest link: http://o9atitudine.ro/info/anticontrafaceri/agenda-neagra-a-escrocheriilor#online Este vorba despre capcanele in care puteti cadea online si nu numai.

  18. misu, sa-ti fie de bine afinele si plimbarile! bine te-ai intors.
    cat despre google… daca tu chiar vrei sa faci publicitate pe blog ar trebui sa primesti bani, nu sa dai! acu’ ce stiu eu ce-ai de vandut?! mai gandeste-te, poate pana la urma descoperi 😛

    multumim, roxana!

  19. mie gugal mi-a trimis gift certificates de 100 sau 200 RON sa fac publicitate AdSense (adica sa-ncep). da’ trebuia sa fii total beginner, si eu deja incepusem pe un alt cont. si cand sa ma-nregistrez de pe contul pe care l-am primit, imi deschide o fereastra cu toate conturile pe care le-am deschis vreodata in gmail si ma-ntreaba „tu esti?” sau ceva de genu’ asta. si eu m-am pisat pe mine si-am inchis laptopu’. sa nu se ude.

  20. :)) hai ca mi-a placut!!!!!

  21. ”mai exista si varianta in care raspunzi la sondaj si primesti bani”
    Just !

    De cate ori n-am fost interpelati la telefon sau printr-un hipermarket cu intrebarea ”puteti avea un minut liber pentru a ne raspunde la un sondaj ?”
    Adica pe minutul nostru liber oferit gratuit, altii isi regleaza un mod de abordare cat mai profitabil ! 🙂

  22. exact 🙂 sondajele sunt platite de catre companiile care le comanda. asa ca in cazul in care ai chef sa raspunzi la un sondaj e mai convenabil sa iei tu banii


Lasă un răspuns

