Leapsa primelor dati

Insusita de la de la Madelin

Prima inghetata pe bat – aveam 14 ani si eram in Bucuresti participand la olimpiada nationala de geografie. Cu foarte putini bani de buzunar.  Am platit-o de trei ori mai mult decat o inghetata normala. Dar mi s-a parut delicioasa atunci. Luni intregi am pastrat batul…

Prima data cu avionul aveam vreo 9 ani, mergeam la mare. Mi-a placut senzatia de gol in stomac de la decolare pentru ca era aceeasi pe care o simteam cand ma dadeam in scranciob.

Prima carte pe care am invatat sa citesc era una de povesti, fara coperti. Imi mai aduc aminte „Iepurele si ogarul” si-o alta poveste care cred ca se chema „pantofii rosii” sau cam asa ceva.

Prima fuga de acasa a durat doar o dimineata. Mi se parea de neconceput sa nu ma duc la scoala, asa ca au venit parintii si m-au „ridicat” de acolo. Aveam vreo 12 ani.

Prima betie: o jumatate de litru de vodca in doua la o tigara. In 10 minute am terminat sticla. Ajunsesem sa descopar adevaruri fundamentale despre lume si viata. Colegele de camera (eram la Iasi) nu si le-au mai adus aminte a doua zi.

Prima poezie scrisa a fost pe la 12-13 ani. Aveam un caiet studentesc cu coperti cartonate, negre, pe care mi-l imaginam volumul meu de poezii. Era ceva cu toamna si ploaia. Pe vremea aceea eram fascinata de Bacovia.

Prima cerere in casatorie: un baiat necunoscut s-a asezat in genunchi in fata mea, cu o papadie in mana, in timp ce eu ma plimbam prin parc intr-o seara. Chiar era cat pe ce sa ne casatorim la un moment dat.

Prima dragoste s-a intamplat la generala. Mama lui lucra la cofetarie si aducea la scoala savarine pe care le mancam impreuna in timpul orelor. La un moment dat o profa ne-a scos pe amandoi din clasa, dupa ce am terminat de mancat si ne-a trimis sa ne spalam frisca de pe degete.

Dau leapsa mai departe cui isi mai aduce aminte de prime dati care i-au ramas dragi.

Published in: on August 13, 2009 at 11:46  Comments (10)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/08/13/leapsa-primelor-dati/trackback/

RSS feed for comments on this post.

10 comentariiLasă un comentariu

  1. Si eu am un caiet studentesc cu coperti cartonate negre. Acum mai are doar cateva file, dupa focul creatiei rupeam folie si le aruncam.
    Si mai este cel cu coperti albastre.
    Copertile de manuale cu poezii scrijelite s-au pierdut printre recreatzii.
    🙂

  2. la mine creatiile aruncate au venit mai tarziu. aveam o prietena buna care atunci cand ma vedea le aduna si le punea deoparte. dar la inceput chiar credeam ca ceea ce scriam era important 🙂

  3. super tare . daca toate creatiile noastre ar fi stocate undeva nu ar avea loc in aceasta lume cred ca de aceea suntem nevoiti sa mai aruncam din ele.
    Haioasa faza cu papadia, el era intreg la minte?
    De ce nu?

  4. Pfff, ce memorie proasta am! :*

  5. mike, crd ca era intreg la minte 😛

    nu se poate, evergreen, sa nu-ti fi ramas cate ceva!

  6. […] Uncategorized | Etichete: leapsa, prima data | Leave a Comment  Am vazut aceasta leapsa la Lollitta, si n-am putut sa nu o […]

  7. Simpatica leapsa asta 🙂 M-am straduit asa rapid sa-mi aduc aminte de niste premiere similare din viata mea si nu prea-mi iese…na, cu varsta, mai uiti :)) dar ma voi ambitiona, voi rumega la amintiri si la un moment dat, voi posta :))

  8. spor la amintit! nu se poate sa n-ai „prime dati” interesante…

  9. prima data cand am fost la o olimpiada judeteana am luat 3.26 la romana (n-am mai fost dup-aia la nici una)
    prima data cand am facut sex a fost mult prea tarziu (a trebuit sa mint ani si ani)
    prima data cand am mancat salam de sibiu a fost extraordinar
    prima data cand am fumat, am fumat un chistoc de kim mentolat de la mama din scrumiera (nu mi-a placut)

  10. prima mea tigara, pe la vreo 19 ani, a fost pentru ca nu ma apucasem inca de asa ceva si mi se parea ca era momentul potrivit. asa ca am stricat un pachet de LM intr-o seara. l-am pufait pana m-a apucat durerea de gat 🙂


Lasă un răspuns

