Rochita de lolita

Azi m-am jucat. De-a lolita. Si mi-am facut rochita pe  masura. Intr-o dupa-amiaza.

Asa arata chestiunea care nu imi mai placea.

SDC11396

Adica era intreaga, dar am uitat s-o pozez. Si mi-am adus aminte dupa ce-am taiat-o.

Si asta este ceea ce mi-a iesit:

SDC11397SDC11399

Published in: on August 8, 2009 at 21:45  Comments (9)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/08/08/rochita-de-lolita/trackback/

RSS feed for comments on this post.

9 comentariiLasă un comentariu

  1. Lollit obrăznicuţ…de-aia ţi-ai ascuns faţa? :))
    dar trebuie să zic: corpului tău îi şade bine cu rochiţic!!!!

  2. vreau si eu sa pot sa stiu sa fac o rochita de evergreen intr-o dupa amiaza

    :*:* faina!

  3. La inghetata cu tine; merita sa sarbatoresti (imbracata in noua rochita) 😉 !

  4. Yep, simpatica foc! 🙂

  5. da’, ce era la origini? o bluza pina la genunchi sau o rochie pina la buric? :))

  6. almanahe, i-o fi sezand bine. dar n-are norocul sa primeasca rochita decat de vreo 2-3 ori pe an 🙂

    evergreen, cum e rochita cu acelasi nume? musai verde si dupa aceea?

    darael, ura!!!! am auzit ca pe aici pe langa mine s-a deschis o inghetatarie (scuzati termenul inventat, dar nu prea imi vine cum se spune) siciliana. mergem?

    manole, m-am piruetat vreo 5 minute. imi da o senzatie de copilarie de nedescris

    rebelu, era o rochita pana la genunchi un pic mulata. exact modelul pe care eu nu-l suport 😉

  7. Iti folosesti imaginatia in mod constructiv.Bravo:)

  8. servus…
    mare noroc cu rochiţele astea lungi şi scurte… o forfecuţă, un ac, două fire şi gata minunea, cu meserie cu tot… păi să nu mă oftic? eu ce să tai? să fac din pantalonul lung si plictisit unul scurt si vesel, cu dantelă? nţ! că din cămăşi şi tricouri nu am ce să tai… vezi ce dilemă şi ce… dezavantaj? 🙂
    toate cele bune!

  9. flavius, mi-a placut interpreatrea 🙂
    propunem atunci sa se revina la fustele barbatesti, ca-s mai sanatoase si mai vesele!


Lasă un răspuns

