Imagologie in publicitate

Pentru ca ni se pare interesanta doar atunci cand se refera la altii. Pentru ca in cazul in care se vorbeste despre noi ne-ar placea sa fie doar pozitiva. Doua publicitati cu asiatici care mi-au atras atentia

Published in: on August 2, 2009 at 10:42  Comments (6)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/08/02/imagologie-in-publicitate/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 comentariiLasă un comentariu

  1. Ba, bine că nu!
    Pe ai noştri în reclame i-ai vedea cu lanţu’ de 50 de kile la gât…S-o găsi el, ea…vreun(o) asiatic(ă) să le-admire puternicul gât. 😛
    1. Am înghiţit că asiaticii zboară şi nu se mişcă un muşchi pe faţă de la efort, am înghiţit că lor le aparţine „lovitura fulgerătoare”, am înghiţit că le ia păpuşarilor japonezi să mânuiască o păpuşă bunraku 30 şi ceva de ani(în timp ce unui păpuşar român îi ia doar o lună să mânuiască aceeaşi păpuşă, dar deh, noi avem Feţi frumoşi; cât alţii într-o lună, nu?); am înghiţit oscarul din 2000, parcă, pt.filmul taiwanez Crouching Tiger, Hidden Dragon, pe care nu l-am înţeles nici până azi, am înghiţit…am înghiţit,am tot înghiţit, dar asta cu guma şi mai ales limba lor, zău e gogonată! 🙂 dar, ce să zic, o fântână arteziană în plină vară răcoreşte numa’ cu gându’de gândeşti, deci drăguţă ideea…da’ rămân la părerea mea: guma o înghiţi, se lipeşte de stomac, sau faci balonaşe dacă bagi mai multe lamele în gură.:)

    2. Doar de la căldură să hiperbolizezi şi să vezi sute de geishe cu evantaie, răcindu-te! Cred că mai degrabă ar încinge un anume public ţintă. 🙂 Da’, în general femeile le cumpără, deci? 😛

  2. mie mi-a placut tare aia cu gumele de mestecat. dar eu oricum sunt pasionata de publicitate, asa ca nu se pune…

  3. Aia cu gumele e misto… nu e scarboasa cum sunt altele (ex orbit).

  4. e interesanta, oricum. dupa mine o publicitate trebuie sa atinga publicul indiferent in ce mod. sa ii ramana in minte. atunci se cheama ca si-a atins tinta

  5. Mi-au placut.
    Amu, nu cred ca o sa cumpar nici guma respectiva, nici apartul de aer conditionat, dar o sa-mi aduc aminte de reclame si peste cativa ani, ceea ce e tot ce conteaza.

  6. exact!


Lasă un răspuns

