Rochita

Ura!!! Dupa o saptamana de munca pe calduri infernale am reusit sa termin rochita aseara. Bineinteles ca n-am mai avut putere sa fac postarea la miezul noptii, cu atat mai mult cu cat trebuia sa mai fac si poze, asa ca am lasat totul pe azi dimineata.

Va prezint asadar ultima creatie:

SDC11384SDC11386SDC11387

Si acum sa va arat de ce a durat doua zile mai mult decat trebuia.

SDC11388SDC11392

Tinand cont de faptul ca aceasta rochita e facuta pentru nunta surorii mele care va avea loc la sfarsitul lui octombrie, astept sugestii pentru ce-as putea sa fac deasupra (sacou, bolero etc), eventual cu link la poza. Dati si voi o mana de ajutor, ca eu am ramas un pic fara idei acum 🙂

Published in: on Iulie 31, 2009 at 11:57  Comments (22)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/07/31/rochita-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

22 comentariiLasă un comentariu

  1. SUPERBBBBB:) Imi place la nebunie rochita! Bravooooo! Pai merge si asa…dar daca tii neaparat s-ar potrivi si cu un mic bolero..acum tine de ce vrei tu si de cum iti place tie!

  2. multumesc, pifuneata 🙂
    pai in octombrie ma gandesc la faptul ca o sa fie cam frig de chimono…

  3. poate ajungi si tu ca tipa asta din Timi http://www.sofashon.com/ scuzati reclama din care nu-mi iese nimic, dar poate gasesti acolo ceva idei, habar n-am. io nu-s cu moda 😀

  4. did, ea-i fericita ca are manechin pe care sa lucreze!
    multam tare de tot de link, o sa fac un studiu amanuntit prin blog pe la ea

  5. cred că merge ceva pe deasupra asemănător cu dantela pe care ai aplicat-o sub sâni, cu mâneca trei sferturi…mă mai gândesc şi revin 🙂
    îţi şade bine, Lollit!

  6. faina idee, astept varianta definitiva. multumesc

  7. :*:*:* te invidiez! e superba!

  8. Wow, chiar ca e frumoasa tare. 🙂

    Io as sugera un bolero cu manecute pana la coate. Alb. Si o palarie mare alba. 😀 Sper ca nu-s deplasata cu imaginatia.

  9. multumesc, evergreen :*
    tomato, ideea de bolero cu manecute trei sferturi e interesanta. numai ca alb nu stiu daca e potrivit pentru o nunta. i-as face concurenta miresei 🙂
    da-mi place ideea cu palaria

  10. servus…
    greu… 🙂
    toate cele bune!

  11. e albastra.
    deci ti-am mai zis masurile mele? 90 – 65 – 95… sa fie cu verde si cu rosu… sau portocalie, lunga pana in pamant… si cam atat … 1,72 cm ca poate ai uitat!
    astept prin posta. pana duminica viitoare, da?

  12. 🙂 sa speram ca ajunge. la cum merge posta aici, tinand cont de faptul ca e august si italia e paralizata…

  13. vrei parerea mea?

    o rochie ca asta,adica cuminte,in sensul ca-i o lungime acceptata de toti si ca nu e in bretele sau chestii care sa dezgoleasca nu prea mai accepta textile croite ,vara mai ales,
    ce mai poti sa faci e sa improvizezi un sal seducator pe care sa-l arunci pe umeri candva.vad ceva transparent dar nu albastru.poate fi fluid sau organza cu ceva floricele brodate din brau.

    acum ,ca sa-ti spun tot.as fi ales alta culoare pentru brau,sau respectiv,pentru rochie.pentru contrast si as fi optat pentru un V cat de adanch ti-l permiti tu,ca sa pot pune,atarna ceva de gat.
    mai poti ajusta la rochia asta sobra ceva sandale cu barete subtiri,nu albastre si un plic pretentios,
    si ca sa fiu senzuala as lua cercei simpli,zale mici,siruri , super longi

    cam ast-ar fi

  14. conform cunostintelor mele in materie, la nunti nu trebuie sa faci concurenta miresei. asta inseamna ca rochia nu trebuie sa fie foarte decoltata, scurta sau in culori care sa sara in ochi. mie albastrul nu-mi place in mod special ( prefer rosul sau bordeaux), insa pentru o rochie facuta special de nunta mi se pare culoarea potrivita.
    cat despre papuci… la sfarsitul lui octombrie s-ar putea sa fie cam frig pentru sandale cu bretele subtiri. cred ca pana la urma tot la pantofi o sa ajung
    ca bijuterii asortez un set de safire cu brilante in forma de semiluna (cercei si medalion) ca se potriveste perfect nuanta 🙂

  15. nu citisem atent deloc,nu am rabdare cu cuvintele
    am citit totusi ca vazut-am cuvantul ”nunta”

    eu nu stiam de norme la nunti,si oricum nu as respecta indicatiile pretioase

    la nunta lui vara-mia am avut un costumas alb cu dungi negre din satin cu pantalon 3/4 ,misto,cu brosa floare ,bijuterii din argint etc si ei nu i-a placut.eu am replicat ”atunci da-mi rochia ta”
    cam asta-s eu

    albastru e singura culoare din spectrul cromatic care se potriveste oricarui tip de ten.daca as fi ales insa culoarea asta pentru nunta as fi ales-o senzuala,rochia
    daca mai zici si de safire si briliante as fi luat-o lunga mov inchis ca nu vreau asorteuri f multe ,cu sal de casmir ,pt sezon semi-rece

    dc nu te-ncumeti la sandale exista acum in trend pantofi inalti dar decupati la degete cu ceva briz-brizuri

  16. e fain ce zici tu, si mie imi place, dar sa vad la altii. eu sunt foarte clasica de felul meu in imbracaminte. cred ca m-am nascut cam cu juma’ de secol prea tarziu

  17. Esti o frumoasa in aceasta rochie! Un detaliu care mi-a sarit in ochi este atentia pe care ai dat-o decolteului…iti pune in evidenta gratia gatului.
    Cred ca un trench ar fi perfect atat pentru anotimp cat si pentru gustul tau „clasic” si rafinat.

  18. Ce frumoasa e rochita si ce bine iti sta.Ai pus suflet in creatia ta si se vede.Bravo!

  19. E destul de uratica rochia.Nu mai este loc si pentru ceva pe deasupra.Esti deja foarte imbracata.Daca ai fi facut-o macar cu umerii goi sau spatele gol,ai fi putut sa te gandesti si la ceva pe deasupra.Si inca un sfat:schimba-ti frizerul!

  20. poate ar trebui un pic de rosu. o curea, ceva! zic si eu.

  21. uite aici palarii funky http://bijuterii-lucrate-manual-zuzu-bijoux.blogspot.com/

    desi nu merg la nunta, poate gasesti ceva…

    merge ceva cu maneca trei sferuri pe desupra din dantela neagra. sau un sal frumos si elegant prins cu o brosa…

  22. multam mult pentru idei


Lasă un răspuns

