Toate-s vechi

Sa nu credeti c-am plecat in vacanta! Mi-am adunat curajul si m-am apucat in sfarsit de rochita albastra.

Ar trebui sa-mi cumpar sau fac un manechin pe masura mea, ca m-am saturat de dezbracat/imbracat ca sa probez. Iar boldurile nu sunt niciodata dragute cand se infig in locurile cele mai improbabile.

Ieri am descoperit o data in plus apa calda. Adica dupa stradanii sisifice in cele din urma am reusit sa cos un fermoar asa ca la carte. Sunt tare multumita de masina mea de cusut. Ca si mac-ul, sunt mult prea destepte pentru capacitatile mele.

Sper ca maine sa termin minunata rochita si sa v-o arat.

Published in: on Iulie 29, 2009 at 10:24  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/07/29/toate-s-vechi/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 comentariiLasă un comentariu

  1. Sigur nu esti designer? Abia astept sa-ti vad noua rochita! Cindva ai sa scoti o intreaga colectie!

  2. 🙂 sigur nu sunt. in mod oficial sunt cadru didactic (adica tinand cont de ce scrie pe diplome)
    cred ca mai dureaza un pic pana o termin ca m-a mancat in partile moi sa ma apuc de o broderie cu bilute si-i migaloasa tare

  3. … si noi is toate… para asa era, nu?

    abia astept sa vad rochita. ce te invidiez ca stii cum se face.

  4. imi place mai mult…si noua-s toate…


Lasă un răspuns

