Caldura mare

Campionatele de inot in Roma, toata lumea care se balaceste si eu care mor de cald la 40 de grade. Cu nasul infundat deja de la ventilator, transpirata si cu dureri de burta de cate apa beau in mod continuu. O sa fac un iaz in burta, din ala malos si cu tot cu broaste.

Reduceri de 75% la Montadori, librarie unde m-as muta pentru restul vietii ca sa ating nirvana. Poe la un euro jumate, mi-as cumpara toate cartile posibile, insa m-am lasat de sportul asta. Aveti idee cat de grele sunt cartile cand n-ai casa stabila?! Mi s-a dus si hardul, am pierdut si biblioteca virtuala cu care ma mandream, mi-e o lene colosala sa ma mai apuc de descarcat.

Citit ieri Eseul despre orbire, ori era prea cald, ori am citit eu cartea gresita. Mi s-a parut un fel de film din acela usurel, american, ma asteptam sa spuna la un moment dat ca oamenii au orbit pentru ca au fost rai, bine ca si-au recapatat toti vederea, mi-a placut doar de cainele care lingea lacrimile. Poate ca sunt eu prea batrana pentru Saramago.

M-as reapuca de lectiile de engleza, aman de pe o zi pe alta, e prea cald si pentru a sta in fotoliu in fata calculatorului. Simplul contact cu o alta suprafata ma dezgusta. As sta doar in picioare, numai ca nu rezist prea mult si nici nu pot sa ma dau pe net asa, ca n-am unde sprijini mac-ul. Si august nici n-a inceput. Poate reusesc saptamana viitoare sa-mi fac curaj sa ma apuc de rochia aia albastra.

Published in: on Iulie 25, 2009 at 17:50  Comments (16)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/07/25/caldura-mare/trackback/

RSS feed for comments on this post.

16 comentariiLasă un comentariu

  1. Mi-a placut enorm Saramago! Poate nu aveai tu starea necesara… S-a facut si un film, dar e proooooost!

    Si noi murim. Azi erau 43 de grade si eu cautam sa cumpar ventilator…

    Mai e putin si trece si perioada asta…

    hugs!

  2. copil bun, cica aici maine o sa fie si mai grav din punctul de vedere al temperaturii. cat despre saramago, poate ca m-am dus si eu la pomul laudat cu sacul, asteptandu-ma la altceva. ca daca il descopeream de una singura si nu din cauza altora poate ca era diferit

  3. lolit, cred ca noi doua o sa stim engleza k lumea doar in viata viitoare, cand o sa ne nastem in londra :)))

    ha, interesant. toti il lauda pe stimabil, e prima data cand aud contra. mai o parere asa si renunt 😀

  4. :)) poate ajungem in londra in viata asta, ce zici?
    cat despre stimabil… nu te lua si tu dupa pareri, ca patesti ca mine!
    PS tocmai am descoperit ca dragul meu mac e asa de destept ca stie si sa citeasca in engleza!!!

  5. scria eri in evenimentu zilei ziarul: la pomu laudat sa te duci cu toporu…

    fata e cald rau aici. la mine sunt un miliard de grade si beau vodca. nush de ce. sper sa fie lumea mai buna. balena albastra sa ragaie fericita, pinguinu sa aduca tigari, sa fim toti fericiti de tot cand bem bere si radem de soarele asta nesuferit….

  6. eu am auzit pe undeva ca alcoolul micsoreaza temperatura corporala. asadar se mareste diferenta de temperatura cu mediul inconjurator si-o sa-ti fie si mai cald. bea si tu ceai fierbinte, s-ar putea sa te simti mai bine 🙂
    poate daca radem tare de el se enerveaza soarele si mai ia o pauza 😛

  7. alcoolu deshidrateaza. cica si berea e inutila cand e cald. asa zic oamenii rai. important e sa nu bem ceai. o sa murim draq… am apa plata la bidon de ala mare. dar o pun in flori.

  8. apa plata e cah! pai in flori pune din aia de la robinet ca e mai hranitoare 🙂

  9. Eseu despre orbire ori iti place ori nu. 🙂 asa mi-a zis si mie cineva si n-am crezut ca e posibil sa nu-ti placa. Dar na, nici mie nu-mi place Maestrul si Margarta, deci inteleg cum e sa nu iti placa o carte care place majoritatii.

    La noi e mai racoare acuma. 🙂

  10. de gustibus… depinde mult de moment. se vede ca atunci cand am citit eu eseul nu era timpul potrivit pentru el

  11. Salut.
    Hmmmm…Ma enerveaza conformismul de dragul noncoformismului (caldura la fel de mare si aici).
    Voi citi aceasta carte…de dragul cainelui si-oi reveni si eu cu vreo impresie.

  12. te bagi la un link exchange?
    http://sssfinxxx.wordpress.com/

  13. Stai linistita, si la mine este o caldura de nu se poate. Bonus: am calatorit simbata cu o masina la peste 45 grade (in masina) si am coborit ud si lipicios. Cred ca aveam un look de nu se putea. Relaxarea a venit cu adevarat cind am intrat imbracat cu ce aveam pe mine sa fac un dus rece. Mica nebunie mi-a racorit si psihicul. Apoi a mers o bere rece. Nirvana nu alta.

    P.S. Stiu cum este sa-ti plimbi cartile dupa tine cind te muti. Dar merita!

  14. Più Pio, cartea merita citita pentru ideea ei de baza. mie nu mi-a placut prea tare modul in care a fost dezvoltata aceasta idee… spor la lectura

    sssfinxxx, imi pare rau, dar eu nu fac link exchange. daca o sa-mi placa blogul tau, il voi trece in lista. ceea ce nu te obliga si pe tine sa faci la fel 🙂

    thor, am facut si eu azi aprovizionarea la bere. imbracata in dus inca n-am intrat, dar sa stii ca te inteleg perfect.
    cat despre carti, e greu sa le muti cand nu dispui decat de o valiza in care trebuie sa iti intre toata „averea”. o data am renuntat la haine ca sa nu las cartile. si-as proceda la fel de fiecare data…

  15. suna mai mult decat bine si e chiar sanatos. multumesc 😀

    artistu’ nebun! 🙂

  16. Il cautam pe „Sa – ma – ruga”(caci de cat l-ati dat voi cu capul de pereti…) si l-am gasit in sfarsit pe Sar(à) -mago. Nu pot sa nu sper si sa nu-l cetesc asta-noapte. Da, ca tare-s geloasa si ma-nfior cand sunt surprinsa. Multam de urare, Lollitta.


Lasă un răspuns

