Leapsa

de la Evergreena

10 lucruri care nu-mi plac in ordine absolut relativa, asa cum mi-au venit in minte. S-ar putea sa mai fie, dar la 35 de grade e cam greu sa gandesti:

-oamenii necunoscuti care imi invadeaza spatiul personal;

-sa-mi fie frig;

-gentile;

-stilourile care scriu gros;

-pantalonii pana;

-oamenii care vorbesc tare;

-fanaticii (indiferent de domeniu);

-inelele mari;

-sa alerg;

-fotbalul.

Merge mai departe la Pitic, Rebelu, Rus, Misu, Mack, Puck, Treispe si oricine mai are chef sa-si declare antipatiile

Published in: on Iulie 17, 2009 at 17:42  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/07/17/leapsa-4/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. aoleu pai mie nu imi ajung nici 100 de puncte:D. o preiau, si asa ma plictisesc.

  2. 🙂 pai pune-le si tu pe primele 10 care iti vin in minte, iar dupa aia inchizi butonul. multam, puck


Lasă un răspuns

