Chestiuni minore

Azi is bucuroasa. Am reusit dupa aproape o saptamana sa ajung iar in zona “benessere” a salii de fitness si-am avut parte de baie turca cu levantica si hidromasaj, plus de un instructor foarte simpatic ce mi-a explicat pe indelete exercitiile pe care trebuia sa le fac. Dimineata am achizitionat un alt ghiozdan de adaugat la colectie, un pic mai incapator decat celalalt negru pe care il am.

In rest iau un fel de pastile (adica perle) cu ulei pentru piele, care cica au ca efect secundar inmultirea centimetrilor in zona pieptului. Cand le vad imi aduc aminte de pastila pe care am inghitit-o odata cand eram mica, la bunica la tara. Pe vremea aceea ma pasiona scotocitul prin sertare. Cum erau pline cu tot felul de vechituri, constituiau un fel de vanatoare de comori (pixuri ruginite, carnetele ingalbenite, nasturi cu forme ciudate sau bani iesiti din uz) la care ma dedam zilnic cu uimire. Printre altele am gasit la un moment dat un fel de margea mai ovala care parea facuta din chihlimbar si pe care, din greseala, am inghitit-o. Manata de sinceritate (sau mai bine zis de frica) mi-am recunoscut pacatul si m-am duc in lacrimi la bunica sa-i marturisesc tot. Era doar o biata pastila impotriva viermilor de galbeaza, care se dadea la oi. Sigur n-am avut de atunci niciodata viermi de vreun fel. Partea mai putin simpatica e ca si acum, la mai bine de 20 de ani de zile de la intamplare, ai mei ma mai iau in ras din cauza ei.

In rest azi temperatura e suportabila si nu mai este nici atata umiditate care sa nu te faca sa poti respira. Am gasit paine calda la brutarie si dupa masa am stat o ora la barfa on-line cu o prietena despre intalnirea de acu doua saptamani. E un week-end bun.

Published in: on Iulie 11, 2009 at 15:53  Comments (7)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/07/11/chestiuni-minore/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 comentariiLasă un comentariu

  1. Bine ai venit ghiozdanule! Deci o sa ai piele de catifea si trup de invidiat…

    sa ai wk frumos bucuroaso!

  2. 🙂 da, de ghiozdan is foarte mandra. mai ales ca eu cu gentile nu ma impac deloc!
    despre restul… sa speram ca functioneaza
    duminica faina si tie!

  3. Haha. Treaba cu pastila am patit-o si eu. Eu cu o vecina de la bunica de la tara, pe cand eram noi copile (3-4 anisori) am inghitit amandoua un tub de pastilute dulci, le sugeai, la inceput erau dulci dupa care deveneau amarui si atunci le aruncam. Si tot asa. Faza aiurea e ca prietena mea a ajuns la spital la detoxifiere iar eu din fericire n-am avut nimic. De atunci am ramas cu un fel de „fobie” pt pastile, si incerc sa iau doar cand e strict necesar…

  4. apropo, imi place blogul tau, l-am tot rasfoit…daca nu e cu suparare, te pot adauga in blogroll-ul meu? daca vrei, o poti face si tu.

    multumesc si o duminica frumoasa.

  5. incantata de cunostinta 🙂
    multumesc de link, o sa te citesc pe indelete

  6. pa mine ma interezeaza daca pastila aia are efectul secundar cu care se lauda.
    am si eu niste cunostinte care ar cam avea nevoie de asemenea pastile! :))

  7. peste vreo cateva luni iti povestesc de rezultat 😛


Lasă un răspuns

