rautati

Iar sunt rea, dar n-am ce face. V-am fotografiat modul perfect in care trebuie sa cada o camasa Versace:

DSC00312 aAvea evident eticheta spre exterior, de aia stiu ca era versace 😛

Published in: on Iulie 9, 2009 at 13:45  Comments (20)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/07/09/rautati-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

20 comentariiLasă un comentariu

  1. O preafrumoasa camasa, asortata perfect cu incaltamintea. Doar cum o fi gasit Versace aista croiul cu colacei, nu stiu… 😀

  2. PS off topic> Am rezolvarea problemelor tale cu vecinii care fumeaza si arunca la tine in balcon diverse chestii: prima data cand se mai intampla, mergi la ei la usa, suna si spune-le relaxata:

    „Stiu ca fumati, dar e bine ca de acum sa evitati sa aruncati mucuri de tigara la mine in balcon; am colo o canistra de diluant si e pacat sa ramaneti fara apartament.”

  3. ce e aia versace?!

  4. dara, imi place solutia! promit ca data viitoare cand le mai gasesc le povestesc treaba cu diluantul. eu ma gandisem sa le strang si sa le pun frumusel pe presuletul lor de la usa. dar ma gandesc la faptul ca s-ar putea sa nu-si dea seama ce inseamna

    mihai, da si tu un search pe google 🙂

  5. misto!
    numai ca nu mai vezi diferenta dintre o camasa versace si un braiconf cind o imbraca un asemenea model! :))

  6. mamaaaa, atentie ca sar nasturi! =))

  7. rebelule, pai nu se spunea ca haina il face pe om? o fi crezut saracutul ca devine top model cu asa o marca prestigioasa pe el

    rusule, cred ca voia sa impuste masinile!

  8. Baaahhh…. ala e unchesu meu. lolita, unde l-ai vazut ca-i fugit de acasa de vreo 15 zile.

  9. in roma, pe langa cinecitta 🙂

  10. incearca sa fii rea mai des.

    lol poza: paulo coelho dup’o cura cu mcchicken?:)

  11. :)) pe domnu’ coelho nu l-am vazut in poza, ca nu-mi place deloc despre dumnealui, asa ca n-am fost curioasa

  12. dar ce-ar fi chiar sa „cada”, adica sa si-o dea jos? vezi, se poate si mai rau..

    nu camasa face pe om, ci eticheta 😀

  13. din fericire aici in roma nu prea se poarta barbatii la bustul gol ca la noi
    da, ai dreptate. cred ca ar merge schimbata zicala

  14. esti in Roma? de ce n-ai zis? te-am adaugat in lista blogurilor din diaspora

  15. tocmai eram in vizita sa vad ce graiesti pe la tine si ma gandeam sa imi mai lungesc si eu blogroll-ul.
    multumesc de onoarea facuta

  16. o, da… macar are camasa. aici se poarta la burdihanu’ gol

  17. da, imi amintesc aspectul… de cele mai multe ori te ajuta sa tii regim, cand ii vezi pe toti cu burtile fluturande

  18. hai, mai. statea si omul fericit, odihnit si linistit! :))

  19. si eu cred ca uitase ce-i pe el
    dar o faza recenta.
    am intalnire oarba cu un tip in fata la coyote cafe,nu e.primesc sms.intra in bar.sunt unul cu un tricou pe care e inscriptionat ”Armani”
    nu era fain,prima si ultima oara

  20. :)) faina treaba. macar era original


Lasă un răspuns

