flori

Astea sunt ultimele sosite

SDC11284

Iar asta e morisca pe care mi-a facut-o cadou sora mea. Cica e bine sa am si eu, ca sa fiu in rand cu restul vecinilor mei.

SDC11287

Published in: on Iulie 8, 2009 at 20:07  Comments (7)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/07/08/flori-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 comentariiLasă un comentariu

  1. Servus…
    Ce culori acolo la tine 🙂 Acela e un hibiscus? Şi eu am unul galben, superb, care s-a cam supărat pe mine după ce l-am cam… tuns. Aştept de o jumătate de an să înflorească şi cred că acum i-am ghicit bobocii… Şi vînt bun în morişcă! 🙂
    Toate cele bune!

  2. drept sa spun nu stiu care e hibiscus, ca le-am primit cadou pe amandoua. de obicei nu stiu cum le zice nici macar la alea pe care le cumpar eu 🙂
    sa fie! ca se moare de cald zilele astea!

  3. De mic mi-am dorit o morisca.
    Si m-am ales odata cu una – productie proprie – una simpla, din hartie lucioasa, albastra si rosie. Am pus-o la bicicleta si eram mandru nevoie mare.

    Dar morisca ta e una profesionala. Se vede de la o posta 😉

  4. 🙂 morisca mea e lemn si plastic. am pus-o pe colt, sa capteze un pic de briza ca sa-si faca si ea meseria. si-s mandra ca-i colorata

  5. ieri am facut si eu poze la flori 😀 le voi posta indata ce-mi fac timp si intru in stare

    :*

  6. pai sigur nu poti fi contra vecinilor! asa ca a trebuit sa-ti pui morisca.
    noroc ca-i frumoasa! :))

  7. greenule, astept cu nerabdare 🙂

    pai eu contra vecinilor cam is. mai ales a celor de deasupra, care imi arunca mucuri de tigari in flori!


Lasă un răspuns

