Updates

In ordine cronologica:

calculator mort pentru o saptamana cu hard busit. Dezavantaje: pierdut play-list de 5 giga de muzica plus toate pozele posibile. Avantaje: dus la reprezentanta, adaugat un giga de ram in plus si primit cadou ultima varianta de leopard (pentru cunoscatori) deja instalat

descoperit sala bestiala cu sauna si hidromasaj inclus in abonament. Dezavantaj: oferta dureaza doar pentru luna iulie. Avantaj: a incercat si taranca (adica eu) un jacuzzi, am aflat ca nu lesin la baia turca si ca acqua gim e o varianta mai grea decat fitnessul

stat 2 saptamani cu sora-mea intre aceiasi 4 pereti; dezavantaj eu, c-am aflat cat am imbatranit ca nu mai suport oameni in jur care nu imi respecta ritmul propriu si personal. Avantaj la socializare si spalatul de vase caruia nu i-am dus dorul deloc plus descoperirea catorva magazine despre a caror existenta habar n-aveam pentru ca sunt prea comoda ca sa ma deplasez mai mult decat strictul necesar prin jurul blocului

facut masuratori la celulita. Avantaj: am concluzionat arderea a 2 cm pe fiecare picior, ceea ce e un rezultat perfect pentru o luna de zile. Dezavantaj: mi-e o pofta nebuna de cipsuri si cartofi pai!

Bonus: tratamentul ideal si cu rezultate sigure e o jumatate de ora de mers pe jos in ritm alert. Nu-i nevoie nici de sala, nici de creme.

sambata au inceput reducerile. Avantaj: mi-am luat ieri un set de oale fundamentale si-s bucuroasa foc (vorbeste gospodina din mine). Dezavantaj: n-am mai gasit rochita albastra pe care am admirat-o vreo 2 luni intr-o vitrina si pe care m-am dus sa o iau sambata dimineata. Am mai aflat in schimb o treaba. Pentru clientii fideli reducerile incep cu cateva zile inainte de data oficiala si de aceea cand se deschide perioada risti sa nu mai gasesti ceea ce voiai.

In rest am o saptamana de pauza pana pe 15 cand vine tata. O sa ne citim mai des.

Published in: on Iulie 6, 2009 at 15:57  Comments (13)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/07/06/updates/trackback/

RSS feed for comments on this post.

13 comentariiLasă un comentariu

  1. 😀 eheee… de acuma cînd vezi ceva să-ţi iei pe loc!

    :* bine ai revenit!

  2. ei, nu ma pot hotari niciodata asa de repede sa-mi cumpar ceva!
    bine v-am regasit, ma apuc sa va citesc din urma, ca de doua saptamani am ramas pe dinafara

  3. bine ca ai revenit; si mie imi place la nebunie la baia turceasca…sincer, lasa le incolo de chipsuri, nu s buneeee, stii doar

  4. Cipsuri poti sa-ti faci si singura. Doar sa nu le asociezi cu carnuri ci doar cu multe legume. Sunt sigur ca vei gasi retete de cipsuri sa nu mai ai pofte. Ai trait pina acum si fara stresul celulitei.

  5. 🙂 delaskela, stii doar ca ce-i interzis e poftit mai intens

    thor, carnuri nu prea mananc de felul meu. ai dreptate. pana acum vreun an n-am avut nici un stres din punctul asta de vedere. dar daca tot m-a apucat… macar sa rezolv problema

  6. daca ai o plaja la indemana, incearca sa alergi p’acolo. uiti de aqua gim si mers alert si tot.

    am incercat odata sa joc fotbal pe plaja si mi-a iesit toata limba dupa 10 minute de alergat dupa minge :))

  7. da, am prins si o zi de plaja in ultimile doua saptamani. dar e cam departe si-i mult prea aglomerata. mi s-a facut dor de singuratate in ultimele zile

  8. deci din cauza asta ai lipsit ! incepusem sa ma igrijorez! :))
    sa fi descoperit tratamentul minune pentru celulita? taci, nu mai spune, sa nu-ti trimita astia cu cremele lor un commando pe cap!

  9. deci ai avut treaba, nu gluma 🙂 am patit si eu asta o data – sa pierd tot ce insemna poze si multa multa muzica aleasa pe spranceana. de poze si acum imi pare rau, dar de abia am avut motiv sa fac sute de alte poze (pe care acum le tin si pe cd-uri), iar muzica se recupereaza incet si sigur

  10. apple 🙂
    welcome back! we’ve miss you!

  11. rebelu, am avut o multime de treaba! si am saptamana asta de pauza, ca de miercurea viitoare vine tata

    oompa, eu incerc sa imi recuperez macar o parte din muzica, desi multe din piesele pe care le aveam nici macar nu imi mai aduc aminte cum se chemau. plus o selectie a Minei pe care nu mai am de unde sa o iau deocamdata… in fine, recuperez eu cumva. si cred ca o sa ma gandesc in mod serios sa imi iau un hard extern ca sa salvez pe undeva informatiile

    tibi, nu prea a fost apple de vina. mai degraba cumnata-miu 😛
    miss you too!

  12. haha, tare. in chestia cu cartofii prajiti si chipsurile ma regasesc si eu.

  13. 🙂 mai ales cu bere! ca impreuna cica fac si mai rau!


Lasă un răspuns

