impresii

M-am intors ieri la 12, dar am fost prea obosita dupa o noapte alba ca sa mai fiu in stare de a mai posta. Am facut un efort supranatural si-am descarcat pozele pe care le-am facut eu si le-am incarcat pe picasa (intre timp am aflat ca are un programel simpatic de incarcare si n-a durat 2 ore ca pentru cele 3 poze pe care le-am pus dupa ce am venit din Sardegna). De acum trebuie sa se adune albumul, ca aproape toate am avut aparat de fotografiat.

In rest a fost superb. Din toate punctele de vedere. Asa cum nu mi-am imaginat ca poate fi o intalnire a unor colegi cu care in timpul liceului n-am schimbat nici macar trei cuvinte. Dar proababil oamenii mai cresc, se mai maturizeaza, mai schimba mentalitatea si in fata necunoscutilor pe care i-am gasit am reactionat diferit, cu un amestec de nostalgie si uimire. Bineinteles ca m-a apucat bocitul si rimelul pe care mi l-a imprumutat sora-mea nu era water-proof, asa c-am facut-o si pe-a  emo-kid-ul.

As avea asa de multe de povestit despre oraselul meu pe care nu l-am vazut de cativa ani buni si care era plin de flori, despre oamenii din el care mi s-au parut ciudati, imbracati fara cap si fara coada si toti cu burti marete de parca aveau vreo boala transmisibila pe calea aerului care ii umfla doar in zona abdomenului. Sau despre fetele din clasa, cu noile lor roluri de mamici, cand eu mi le aminteam pe ele pe post de fetite abia iesite din copilarie. E uimitor cum cresc oamenii!

Sunt incoerenta, dar nu reusesc inca sa ma adun. In plus in seara asta o astept la mine pe sora mea, asa ca probabil zilele urmatoare voi intra mai rar. Voiam totusi sa impartasesc macar o parte din impresii si sa multumesc celor care m-au incurajat sa ma duc. Am gasit mult mai mult decat ma asteptam. Am dat de oameni. Si e bine.

Published in: on Iunie 23, 2009 at 14:37  Comments (13)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/06/23/impresii-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

13 comentariiLasă un comentariu

  1. ce de zambete acolo 🙂

    ma bucur ca ti-e bine.

    hugs!

  2. sa stii ca io ma bucur pt bucuria ta 😀

    pe tine nu te-am vazut in pozele alea…
    oricum…dragute colegele tale 🙂

  3. greenule, a fost intr-adevar o zi cu zambete din tot sufletul.

    treispece, eu am facut pozele alea, asadar nu am intrat in cadru 🙂 dar astept sa primesc pozele pe care le-au facut celelalte colege ca sa ma vad si eu

  4. Ma bucur ca te-ai intors obosita! Nu ma intelege gresit. Asta inseamna ca ai trait. Ai sa te poti odihni mai tirziu. Si pozele facute… nici eu nu apar in multe din pozele mele ca doar eu le fac.

  5. nici n-am stiut ca te duci la o intalnire cu colegii de liceu, ca te-as fi incurajat sa nu te duci! eu n-am fost niciodata la asa ceva, iar la anul o sa fie aia de 20 de ani (!!!). sa se imbete fara mine, domnii smecherasi de cartier (sutn convins ca nu s-au schimbat deloc, si ca parinti sau la fel ca „abia iesiti din copilarie”).

    „ochelarist”, ai?! lasa ca vedeti voi!

  6. frumoase pozele. aratati ca un grup si e un sentiment placut.

  7. > burti marete de parca aveau vreo boala transmisibila

    brr

  8. mmm…ulte fete! sunt curioasă cum se desfăşoară astfel de întâlneli după 10 ani(la mine a trecut fără să ne întâlnească nimeni, iar aia de 20 de ani ar fi în 2012, deci mai e timp să ne întâlnească cineva)). Ce făceaţi în sala de clasă? Povesteaţi cum aţi evoluat?…Câte şometiţe erau?…:)

  9. Dupa ce te odihnesti sa ne arati si ceva poze, te rugam..sau cel putin eu:)
    O zi frumoasa iti doresc!

  10. thor, chiar ca a fost o oboseala placuta!

    misule, eu eram una dintre ochelariste 😛

    tibi, eram un grup, chiar daca poate parea ciudat. sau eram doar in imaginatia mea. dar asta nu mai are importanta

    strelnikov, a fost o senzatie extrem de neplacuta

    almanahe, pe mine in clasa m-a apucat bocitul. in rest toata lumea a inceput sa se jaluie despre cate lucruri n-a reusit sa faca.

    anna, link la poze am pus in text. in rest nu mai am, ca mi s-a dus hardul saptamana trecuta si-am pierdut tot

  11. Nu ai pierdut tot. Ai ramas cu amintirile si astea nu pot fi imortalizate nicidecum. Poti fotografia parfumul teilor cind acestia sunt infloriti?

  12. ah, nu, in nici un caz. dar vreo cateva poze cu tei printre palmieri tot aveam si dupa ele parca imi pare putin rau

  13. […] Am gasit paine calda la brutarie si dupa masa am stat o ora la barfa on-line cu o prietena despre intalnirea de acu doua saptamani. E un week-end bun. Publicat […]


Lasă un răspuns

