Mai sunt trei zile

Am croitorit juma’ de zi la o pereche de pantaloni gri de in si cand am terminat i-am declarat pantalonii verii. Cred ca pana la toamna nu mai ies din ei.

Cumparaturi de alifii in sticlute mici ca sa le pot lua in bagajul de mana ce nu trebuie sa depaseasca 5 kg, ca sa nu imi pierd rochita de distractie pe undeva prin Timisoara, unde schimb aeroplanul.

Salata de ceapa cu branza de oaie uscata in seara asta, salivand la gandul casului proaspat cu ceapa verde care ma asteapta acasa.

Nerabdarea ma roade, nu am chef sa ma apuc de nimic, parca ar trebui sa plec peste cateva momente. Cald peste 35 de grade in Roma, cine stie cum va fi temperatura in tara week-end-ul asta, trebuie sa ma uit pe vreun site de meteorologie.

Mi-e un pic de frica pentru duminica, parca m-as duce intr-o alta lume. E complicat sa stai langa persoane care se uita la tine… E ca si cum m-as pregati sa ma arunc in marea rece. Stiu ca dupa socul initial o sa-mi placa tare si ma trec fiorii.

In rest mi-e somn in mod constant. Probabil inca n-am recuperat noaptea pierduta sambata.

Published in: on Iunie 16, 2009 at 19:54  Comments (10)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/06/16/mai-sunt-trei-zile/trackback/

RSS feed for comments on this post.

10 comentariiLasă un comentariu

  1. hei, have fun la ‘revederea’ de la terminarea liceului. e o experienta si asta, eu am trait-o şi poate fi macar interesant.

  2. mai mult decat revederea in sine astept sa ma intorc acasa. mi-e dor de multe locuri…

  3. drumuri line si la destinatie sa gasesti mai mult decat te asteptai. lasa neprevazutul sa te surprinda.
    asat vine de la cineva care pleaca pe alte drumuri.

  4. cica nu ai voie cu sticle in avion. daca iei avion.

  5. sa nu irosesti vreo clipa. Have fun

  6. asa stiam si eu ca nu ai voie in bagajul de mana. vezi sa nu ramai fara. nu ai voie cu lichide. decat cele cumparate din duty

    🙂 sa ai drum bun! si daca treci prin Buc si te vezi cu Rus dau si eu o cafea

    :*:*

  7. da, stiu. e complicat sa stai linga persoane care se uita la tine si te masoara ore in sir!

  8. ai voie cu sticlute in avion daca nu depasesc 100 ml fiecare pana la un total de 1 litru puse intr-o punga pe care sa o prezinti la check-in.
    va multumesc de urari, sper sa fie totul ok. oricum povestesc la intoarcere 🙂

  9. salata de ceapa cu branza de oaie uscata?!

    deci practic imi curg balele. oricum remarc ca esti o dolores haze destul de bine naturalizata.

  10. chiar daca au sute de feluri de branza in Italia, taranul e tot taran! adica mie mi-e dor de cas!!!


Lasă un răspuns

