Informatii de luni

DSC00304Gata, am facut plinul de informatii etnologice italiane. Imi mai lipsea nunta si sambata am recuperat acest aspect.

Si-a meritat! Slujba la Panteon, distractie la castel, ca-n filme. N-am poze, pentru ca nu stiam ca aici fiecare poate sa-si foloseasca propriul aparat. Ma gandeam ca e ca la noi, ca se uita crucis maestrul inchiriat pentru poznat.

In rest am inceput numaratoarea inversa pentru reintoarcerea acasa. Pana sambata mai sunt 4 zile. Si-o sa-i vad pe-ai mei, fostii colegi si o parte dintre prieteni. Abia astept!!!

Published in: on iunie 15, 2009 at 12:56  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/06/15/informatii-de-luni/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 comentariiLasă un comentariu

  1. Sa va distrati grozav si sa petreceti strasnic !!! Sa-ti fie sederea placuta si sa-ti incarci bateriile ori sa le consumi cu folos.

  2. pai cred ca in 48 de ore, cat va dura sederea mea pe taramurile natale, nu prea voi avea timp sa dorm 🙂 multam de urare

  3. Vreau si eu sa te vad:)Astept sa imi scrii pe messenger mai multe detalii despre venirea ta.Te pup:)

  4. fata frumoasa, nu ajung prin bucuresti


Lasă un comentariu