Zile

Vestile bune dupa o zi intreaga de stat la spital:

S-au copt corcodusele

DSC00297Au inflorit teii DSC00296Si-au iesit fluturii colorati:

DSC00298DSC00299

Bineinteles ca n-am avut minunatul aparat de fotografiat la mine, ca altfel va aratam cum stiau fluturii sa se joace cu florile de tei.

Published in: on Iunie 2, 2009 at 21:26  Comments (11)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/06/02/zile/trackback/

RSS feed for comments on this post.

11 comentariiLasă un comentariu

  1. e frumos si-asa ca imi imaginez

  2. 🙂 a fost prima data cand am vazut o multime de fluturi proaspat iesiti din crisalida care-si uscau aripile

  3. Se pare ca ai zilele pline de momente frumoase.

  4. 🙂 astea sunt momentele frumoase din zile pline de altceva. dar ma bucur ca macar dau impresia asta

  5. Fluturi, parfum de tei, dulceaţa corcoduşelor… Mai lipseşte o carte buna, un ciripit voios de pasarele şi câteva raze de soare împletite printre crengile unui copac. O atmosfera ideala pentru relaxare într-o după-amiaza de vara. Totuşi… de ce la spital ?

  6. @ lollitta: stiu ca ma bag ca musca-n lapte, dar abia acum aflu si eu ca celulita se trateaza la spital!

    plus ca spitalul nici nu figura in enumerarea aia a „dusmanului atacat pe toate fronturile”, neh?

  7. :)) n-am fost la spital pentru celulita si oricum n-am fost pentru mine. eu eram doar insotitor.
    celulita mi-o tratez acasa

  8. …o cerească plimbare printre tăceri.

  9. dupa o zi intreaga de stat la spital te-ai relaxat in natura. unde altundeva?
    sanatate!

  10. nimic nu se compara cu frumusetile noastre naturale 😉
    intr-o lume din ce in ce mai poluata orice oaza de natura este foarte importanta.

  11. Movi, frumusetile astea naturale apartin Romei 🙂
    si mai exact, se afla in curtea unui spital


Lasă un răspuns

