Chestiuni feminine

Dragele mele, nu stiu voi ce-aveti de gand, dar eu sa stiti ca am decis sa incep lupta impotriva bolii secolului. Hai ca sigur ati inteles despre ce vreau sa vorbesc! Nu, nu e vorba de cancer sau sida. Nici de vreun alt virus care se ascunde printre celule. Ma refeream la celulita!
Da, ea e dusmanul care ne mananca zilele ce-ar trebui sa fie senine si pline de iubire. De aceea s-au multiplicat divorturile si partenerii nu mai pot trai impreuna fericiti pana la adanci batraneti! E inutila negarea. Dusmanul trebuie infruntat, ca altfel pune stapanire pe tot teritoriul.
Dupa zile lungi petrecute googalind pe net am stabilit strategia de lupta. Ce, voi credeti ca e atat de usor? O lume intreaga lupta impotriva acestui “mal du siècle” si inca nu s-a gasit vreo fiinta care sa dea varianta castigatoare. Industrii intregi au renuntat la fabricarea masinilor, a navelor si-a avioanelor pentru a se dedica cercetarilor in acest domeniu.
Asadar programul este:
fructe si legume pana la loc comanda
cereale integrale
apa cat incape, chiar daca va trebui sa dorm in baie
sala de trei ori pe saptamana
tapis roulant in fiecare seara
Si cireasa de pe tort o constituie, bineinteles, crema-minune. Pe care din fericire azi am gasit-o in oferta, impreuna cu un fel de aparat de masaj.
Am inceput razboiul pe toate fronturile. Cu rabdare si tutun sper ca in cateva luni sa vad rezultate. Bineinteles ca o sa va tin informate.
Lucrul care mi-a ridicat un pic moralul a fost clipul de mai jos:

chiar daca ar fi trebuit sa ma puna un pic pe ganduri. Daca nici ele n-au reusit sa scape de dusman, avand la indemana toate metodele inventate de minte omeneasca, eu o sa pot?

Published in: on Iunie 1, 2009 at 19:21  Comments (18)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/06/01/chestiuni-feminine/trackback/

RSS feed for comments on this post.

18 comentariiLasă un comentariu

  1. eu am o prietena care urmeaza o dieta a nush carui mare nutritionist, si.. potrivit tipului/ dietei fructele ingrasa

    ca sa nu mai zic de aciditate si distrus stomacul

    si pana la urma de mancat ce mananci? ;D

    😀
    ma cam indoiesc ca celulita e motivul pt care oamenii nu traiesc impreuna si fericiti pana la adanci batraneti

  2. uita ca asta cu fructele care ingrasa n-o mai stiam!
    pai mananc si eu salate in prostie, ce sa fac?!

  3. ihi ihi dar nu cumva scria tot pe net ca trebuie sa renunti si la tutun cafea ceai negru si altele? :P:P

    da. miscare, masaj, alimentatie fara grasimi. si eu sunt slaba dar tot [rugam baietii s anu mai citeasca atunci cand n eplangem de fundurili noastre)musca celulita un pic.

  4. pai cafea numai una mica pe zi, dar daca renunt si la tutun ce-mi mai ramane? ca la restul (altele) am renuntat!!!
    e deja mai mult decat o coincidenta. de fiecare data cand eu sunt la tine tu ma vizitezi 🙂

  5. da, nici eu nu inteleg asta
    eu am 40 de kilograme, adica practic nu am decat oase si piele
    si putin celulita
    nu inteleg asta

    da, fructele au.. fructoza sau nu stiu ce ;D
    ma rog, dc chiar te intereseaza cer detalii

    cu salatele cred ca e ok
    trebuie sa nu amesteci proteinele cu glucidele cu lipidele si graismile , asa ceva ;D
    si sa nu mananci fructe DUPA masa, in nici un caz, ca fructele se digera nu stiu cum/ sau unde si dc mananci fructe dupa masa nu se mai digera etc etc

    eu nu renunt la cafea si la tigari, nici sa nu aud

  6. nu stiu, patrulam pe bloage 🙂

    (3 slabe vorbind despre celulita, ma simt ca intr/un banc)

  7. :))
    sau ca in poezia lui toparceanu
    trei petunii subtirele … ce ne facem fetelor?
    nu mai stiu cum era

  8. O sa stric aceasta pijama’s party cu interventia mea abrupta.
    Cred ca solutia e un transplant genetic, am inteles ca negresele si asiaticele nu fac celulita. Glumesc.
    Trei sferturi din barbati considera trei sferturi din posterioarele din filmulet atragatoare. Cred.
    E supraestimata problema. Parerea mea.
    Dar si tutunul si cafeaua aia…

  9. dana, sa stii ca treba cu fructele la sfarsitul mesei o stiam :p

    puck, pai clar ca ne obsesioneaza pe noi care avem celulita doar in anumite puncte! cine are grasimi peste tot o ascunde bine 🙂

    minos, s-ar putea sa ai dreptate! eu am certat-o mereu pe mama ca nu m-a facut neagra. sau macar mulatra. aveam eu o problema de cand eram mica,inca dinainte de-a descoperi celulita

  10. ura!!!!!! deci pot bea cafea! multumesc, rebelule! 🙂

  11. Tare sunt curioasa de rezultate! Sa ne tii la curent:)

  12. mno, starurile îşi fac operaţii şi în doo zile sunt fresh.

    şi eu am citit chiar azi de celulită şi am rîs cînd am citit şi la tine.

    eu fac pilates home şi am cremă de la elmiplant pentru drenaj (din aia de-ţi face fundul de babuin şi te frige)

    am fructe şi beau apă ca nebuna.

    tutunul, cafeaua şi alcoolul şi anticoncepţionalele favorizează celulita. mie mi-a apărut de cînd iau anticoncepţionale.

    şi greu se scapă de ea.
    un masaj e binevenit şi înot.

    „succesuri!”

  13. ioi, tu chiar te plictisesti
    femeieeeee, tu nu ai celulita – oasele nu fac celulita!!! dar, ma rog, de cat sa citesti 18 ore, mai bine faci 2 ore sport
    te pup

  14. Deci esti ambitioasa rau! Sunt curios cit va tine cura pe care ti-ai propus-o. Iti tin pumnii sa reusesti si sa fii motivata. 🙂

  15. tatiana, promit sa fac dare de seama in fiecare luna 🙂

    greenule, cu pilates am incercat si eu acasa, dar nu tine treaba. nu gasesc niciodata timp si nici cheful nu-mi vine de una singura. in plus tre’ sa-mi iau si eu o creme de noapte din aia care face „fund de babuin”. ca cica e una dintre putinele care functioneaza

    rusule, ba sa stii ca celulita se face si printre oase 😛

    thor, eu sper sa ma tina cheful pana imi trece celulita! deci cel putin cativa ani!

  16. :))) ce senzatii tari te asteapta

  17. :)) imi inchipui!!!


Lasă un răspuns

