Seara de vara

SDC10106Un chef de plecari generalizat. Abia astept sa treaca saptamanile sa ajung in tara, chiar daca numai pentru trei zile. Sa plec din Roma.
Un suras tamp pe fata ca-ntr-o publicitate pe care o dau astia la tv cu oamenii care se intorc din croaziera de pe nu stiu care vas. M-am indragostit de Sardegna. Si nici macar n-a fost dragoste la prima vedere, ca am mai fost acum vreo 2 ani pe-acolo. Dar in sfarsit mi-am regasit zambetul din mine, ala pe care mi-l amintesc din tinereti iubarete.
N-am bronz mult, nu m-am inmaronit prea tare, dar maine ma duc la solar si rezolv problema. Si-i cald si bine, am plecat cu hainele de iarna si m-am intors in plina vara, ca si cum cineva si-a facut mila de mine si-a considerat ca la o asa bucurie mare nu se potriveste decat decor de cuptor. Pana si oamenii mi se par mai buni, asa cum merg pe strada neascunsi de haine groase si paltoane.
Nu-i simplu sa povestesti bucurii, sunt toate la fel si enerveaza la fel de mult pe cai care nu participa  in mod direct la ele. Deocamdata sunt cu bulbuci in suflet, ca o apa efervescenta. Pana o sa ma rasuflu de tot va mai bat la cap cu fericirile mele.
Ma apuc de citit Plexus, ca am dat de ea cautand cu totul alta carte. Nexus inca nu mi-a cazut in mana, dar sper sa reintregesc la un moment dat trilogia.
Voi ati fost asa de prolifici cat am fost plecata, ca mi-a luat trei zile de citit in mod continuu ca sa reusec sa ajung la zi. Bravo voua!

Published in: on Mai 27, 2009 at 21:18  Comments (10)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/05/27/seara-de-vara/trackback/

RSS feed for comments on this post.

10 comentariiLasă un comentariu

  1. prolifici? a iesit cu sange in weblog. nah. citeste tu sexus si noi sa fim fericiti. fata, si io am fost la tara. am adus tarana in pantofi. dar a fost cea mai frumoasa tara….

  2. iar a fost macel pe weblog? am pierdut distractia…

  3. vii aici? vii? vii? dacă-s trei zile nu te bat la cap să te văd, dar dacă ieşi cu rus la bere vin să-ţi dau o îmbrăţişare live.

    e frumos să fii fericită, mă! jubilează aici

    lasă solarul!

  4. vin, dar nu la bucuresti, ca-i prea departe de orasul meu natal. trec doar pe deasupra cu avionul. promit sa ma gandesc la tine cand zbor pe deasupra casei poporului 🙂

  5. nexus, plexus, sexus….?!

    ce naiba faci, e de jale, lasa-l dracului de nebun! in afara de foamea facuta la paris, totul e dilimache rau. si asta n-ar fi nimic, dar am inteles ca e si complet fabricat, scos din burta – ceva gen Papillon.

    ia-l mai bine pe Pavel Corut, ala geniu literar!

  6. pavel corut?! parca odata, in tinerete, am citit ceva de el. si gata.
    de gustibus…

  7. sper ca faza cu pavel corut era o gluma buna la ceas de seara :))

  8. si eu sper… 🙂

  9. ma bucur ca ai petrecut frumos si scuza-mi intarzierea pe aici 🙂

  10. nu ai de ce sa te scuzi deloc. multumesc de vizita 🙂


Lasă un răspuns

