Poze

Din fericire am reusit sa rezolv problema cu netul. Drept urmare m-am chinuit jumatate de zi sa incarc poze pe picasa. Ori nu am inteles eu bine cum functioneaza, ori viteza de incarcare e intr-adevar mai mica decat cea a melcului adormit.

In fine, mi-am tinut rabdarea cu dintii si cu unghiile si-am randuit vreo 20 de poze ca sa va arat si voua cateva din minunatiile de care m-am bucurat eu in cele doua saptamani de vacanta. Clic pe poza si intrati in albumul de pe picassa. Dupa aia stiti voi cum sa faceti

sardegna
Published in: on Mai 25, 2009 at 14:56  Comments (13)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/05/25/poze/trackback/

RSS feed for comments on this post.

13 comentariiLasă un comentariu

  1. super faine!

  2. 🙂 am inceput sa inteleg cum functioneaza aparatul nou! bineinteles ca am cateva sute, dar se incarcau prea greu ca sa am rabdare sa pun mai multe

  3. din cate observ eu, ai avut o vacanta pe cinste! 🙂

  4. da, a fost super. impresii mai pe seara, daca reusesc azi sa termin treburile

  5. nu-i nici o graba. deocamdata pozele vorbesc de la sine si cand vei fi mai libera impresiile vor fi binevenite. 🙂

  6. Urrra, lollit, sar degnă că am ştiut ce şi cum să fac! sss..,slide show sardeeegnaaa…chiar că minunății!

  7. 🙂 nu-i asa ca am aparat de poznat inteligent?

  8. mi-a placut fotografia 31! :))

  9. 🙂 era o parada de costume populare care se desfasoara sub numele de „cavalcata sarda”. daca te intereseaza aspectul, da un search pe google cu cuvintele astea si vezi

  10. vreau si eu acolo

  11. 🙂 cu ryanair costa putin de tot

  12. Ai avut noroc de o vreme minunata. Si pozele sunt foarte frumoase. Este o idee foarte buna pentru a petrece citeva zile.

  13. o bucata a plouat, dar oricum a fost ok 🙂


Lasă un răspuns

