Anunt

Oameni buni, m-am intors. Am gasit reteaua de telefon, net si tv stricata. Acum o fac pe-a piratul pe o alta retea wireless pe care insa am semnal foarte scazut.

Ma apuc de descarcat pozele si sper sa rezolv maine problema ca sa va povestesc ce-am facut.

Mi-ati lipsit!

Published in: on Mai 24, 2009 at 21:15  Comments (9)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/05/24/anunt-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

9 comentariiLasă un comentariu

  1. graso. esti un pirat bronzat.

  2. piratule, trebuia sa furi o corabie de acolo de pe plaja. nu mai veneai acasa. aveai net acolo

  3. Bine ai revenit sanatoasa pirato! Abia astept impresii de vacanta!

  4. In sfarsit am din nou ocupatie la cafea. Bine ai revenit!

  5. salutare. nu-s chiar asa bronzata, dar bateriile mi le-am incarcat 🙂

  6. Io sper ca ai revenit cu alta stare de spirit. Mai vesela. Welcome back. 🙂

  7. bine ai revenit!!!!!!!!!! :*:*

  8. 🙂 bine te-am gasit greenule! tre’ sa termin de descarcat valizele si mai spre seara ma apuc de citit din urma ca sa vad ce-ai facut frumos de cand am plecat

  9. wb! 🙂


Lasă un răspuns

