flori

Dragii mei, la revedere. Ma duc la mare pentru doua saptamani si calculatorul nu-mi intra in cele 10 kg maxim de bagaj pe care am voie sa-l port. Asa ca iau o pauza de la blog. Sa fiti cuminti si sa aveti zile pline de soare. Ne citim dupa 24, cand ma intorc, sper cu bateriile personale mai incarcate decat acum cand plec.

Intre timp, va las sa-mi admirati florile din balcon, pe care nu stiu cum le voi gasi peste doua saptamani.

SDC10014SDC10015SDC10018SDC10019

SDC10020SDC10021

Published in: on Mai 9, 2009 at 12:50  Comments (25)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/05/09/flori/trackback/

RSS feed for comments on this post.

25 comentariiLasă un comentariu

  1. le ud io de aici. fataaaa, ia ac si ata si incarcatoru lu telefon. si crema de soare si un colac.

  2. ura!!! ce bine! multam de oferta. vezi camelia s-o uzi mai rar, ca n-are nevoie de multa apa
    colac nu-mi iau, ca stiu sa inot! 🙂

  3. nu stiu cine e camelia. le ud rar pe toate.

  4. camelia e floarea pe care o folosea tantea din „dama cu camelii” ca sa semnalizeze zilele cand nu primea vizite 🙂

  5. Drum bun, vreme faina si sa te distrezi grozav iti doresc.

  6. Mnoa, uitai, io azi am fost si la mare. He he, am fost vanator, ca nu m-am rabdat pe post de compactor de pisoc. Captura :
    http://picasaweb.google.com/sorin970/PoseM#

  7. mai, ai balconu’ mai tare ca al meu!
    vreme buna!

  8. frumoase flori mai ai,asa ca tine…

  9. multi stropi de bucurie printre clipe sa ai 🙂

  10. sorine, sper sa am si eu o mare asa frumoasa! da ce mijloc de transport minunat e ala?

    maestre impricinat, ma stradui si eu 🙂

    billyboy, esti tare dragut tu, ca de obicei 😛

    druje, multumesc frumos. sa fie!

  11. Lollitta – am glumit, ii caruciorul cumnatei, are trei copii, doi gemeni de doi ani si un baietel de 3 ani si patru luni. Grozav ce-mi place caruciorul ala (mai ales daca ii plin cu copii).

  12. Distractie placuta si sa te intorci muuuult mai vesela si cu pofta de viata. 🙂

  13. o vacanta de vis sa ai!

  14. woaaaa… cat pot sa te invidiez !!!!

    :*:*:*:* HAVE FUN!!! sweety! mult soare!

  15. Servus!
    Superb. Sa ne aduci un sireag de scoici, o ceşcuţă de nisip şi o farfurioară cu nisip 🙂
    Cele bune

  16. bafta, spor la agatat!

  17. pai cum sa le gasesti (florile), ofilite…

  18. super tare, 2 saptamani la mare…

    concediu placut 🙂

  19. vreau si eu, vreau si eu.. la mare..dar, desigur, in Italia 😉

  20. Sper sa nu-ti gasesti florile uscate de dorul tau! Profita de timp sa-ti incarci mintea cu imagini si situatii frumoase sa ai ce povesti. Vacanta placuta!

  21. Lolita eco: incarca bateriile la soare!
    Io nu am sa pricep niciodata cum te poti relaxa la mare, in toata nebunia aia (chiar daca Italia nu-i Mamaia, si poate Lolita s-a dus la echivalentul lu Corbu). Mai relaxante sunt florile de pe balcon si dama din spatele lor.

  22. Îmi dau foarte bine seama ce om de calitate trebuie sã fi fost Alice Voinescu. În aceastã privinþã, prefaþa lui Alexandru Paleologu la jurnalul ei (aproape 900 de pagini, tipãrite de Editura Albatros în 1997) e mai mult decît convingãtoare. Alice Voinescu reprezintã un tip uman dispãrut astãzi, produs de o lume de asemenea dispãrutã. Fatã de familie bunã, deºteaptã ºi sensibilã, bine educatã, bine ºcolitã, elevã, la Marburg, a lui Hermann Cohen, titularã a unui solid doctorat la Sorbona, participantã la decadele de la Pontigny (alãturi de Roger Martin du Gard, André Gide, François Mauriac, Charles du Bos, Ernst Robert Curtius ºi alþii, de acelaºi calibru, mulþi dintre ei prieteni personali ºi interlocutori ai unui intens schimb epistolar), Alice Voinescu a fãcut, în þarã, o impozantã carierã universitarã ºi a rãmas în memoria mai multor generaþii pentru frumoasele ei conferinþe publice. Un om ales, un intelectual distins, o doamnã. Dupã 1950 a trecut, inevitabil, prin detenþie ºi domiciliu obligatoriu ºi a trãit, apoi, din traduceri ºi amintiri. Am apucat sã cunosc ºi eu o serie de versiuni, în cheie secundã, ale acestui tip feminin: o lume întreagã de „cucoane bine“, de mãtuºi elegante ºi sprinþare, stãpîne pe douã-trei limbi strãine ºi pe un incoruptibil usage du monde. O lume întreagã de tantes Madeleine, Tity, Mimy, Lily, Valérie, Colette, care mai de care mai amuzante, mai romanþioase ºi mai tandre. Alice Voinescu avea, desigur, în plus, referinþe culturale asimilate sistematic ºi, se pare, capacitatea de a trãi erudiþia ca pe o afacere personalã, ca pe o materie primã pentru întrebãrile aspre ale vieþii. Mare cititoare ºi comentatoare harnicã a lecturilor sale, angajatã patetic în traseele labirintice ale credinþei, Alice Voinescu e unul dintre acele personaje benigne, cultivate, civilizate, pe care România interbelicã le producea, adesea, ºi pe care rãzãtoarea comunistã le-a lichidat nemilos, dezlãnþuit, fãrã altã motivaþie decît utopia grosolanã ºi resentimentul. O graþioasã ºcoalã de fete intratã pe mîna unor plutonieri.

  23. da’ tu nu mai ai de gand sa te intorci? mor naibii florile alea si tu te arzi.

    :*:*:*:* miss you!!!!

    si totusi have fun acolo!

  24. mai stai mult la marea aia, ca m-am plictisit…?!

  25. daca as sti ca esti cu adevarat fericita nu te-as mai astepta. Imi este dor de tine


Lasă un răspuns

