Panarama de sambata

Cine spune ca jocurile pe calculator nu invata nimic bun se inseala. S-a inventat „the game” care poate transforma orice femeie intr-o nevasta perfecta:

p.s. inainte de a da play va avertizez ca unele imagini pot rani inimile prea sensibile!

Published in: on Mai 2, 2009 at 07:42  Comments (11)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/05/02/panarama-de-sambata/trackback/

RSS feed for comments on this post.

11 comentariiLasă un comentariu

  1. foarte tare :))))
    ma duc repede sa exersez si eu ca nu vreau sa pierd in competitia cu tine!

  2. 🙂 bravo! sa stii ca am sa te las sa castigi!

  3. shiii! io tin cu aia in rosu

  4. io n-am înghiţit!…reclama!…:))

  5. de ce, piticule? ti s-a parut mai experta? 😛

    :)) almanahe, mie mi s-a parut tare misogina! adica femeilor nici cu jocurile la calculator nu li se permite sa se relaxeze! tot treaba serioasa trebuie sa faca!

  6. hahahahha…genial!

  7. sfarsitul m-a surprins. nu ma asteptam, sincer! 🙂

  8. TiBi, cred ca de fapt toata reclama era facuta pentru final 😉

  9. pa mine nu m-au ranit. chiar mi-a placut ultima parte!
    sa am eu oare ceva? :))

  10. si eu tin cu aia in rosu. cealalta are nevoie de lectii.

  11. taticuuuuu! abia astept sa vad reclama cu doi soti care vorbesc unul cu altul la mobil desi se afla in aceeasi camera! :))


Lasă un răspuns

