Daruri

Poftiti la primavara! Intre orele 14-16 soarele se livreaza gratuit pentru tot poporul. Puteti sa savurati o inghetata, daca aveti chef, sau sa visati la mare si la nisip. E voie sa cantati cu toata puterea, in definitiv italienii sunt toti cantareti sau fotbalisti tot asa cum romanii sunt toti poeti.

Un “bai boule” in metru vindeca doruri de casa ce vor creste constant pana la urmatoarea injuratura plina de naduf pe care o voi culege cu coada urechii prin vreun alt loc. Are si Roma romanii ei infuriati cu tricouri Anporio Armani!

P.s. Eu am avut mai mult noroc decat Did aici. In seara asta, pe containerul pentru reciclat hartia, la gunoi, ma astepta Invierea lui Tolstoi. Ideea ca s-ar putea transforma in vreo fituica de scandal cu ajutorul vreunui proces tehnologic m-a facut sa-i cer iertare. In seara asta sunt fericita.

Published in: on Aprilie 24, 2009 at 18:23  Comments (21)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/04/24/daruri/trackback/

RSS feed for comments on this post.

21 comentariiLasă un comentariu

  1. aaahhhh!!! mi-e foarte ciuda, dar deocamdata recitesc Dosto, apoi mi-am comandat ceva Cehov… deci vin sa ti-l fur pe T. abia peste o vreme 😛

    vezi, nu-i pt cine se pregateste, e pt al de nimereste.. 😐

  2. chere Loiltta,

    a ce miroase roma pe timp de primavara?

  3. Era bine sa se livreze soarele intr-un program mai larg. In fond, se mareste ziua. Dar lumea mai trebuie sa mai si munceasca. O fi un motiv minunat pentru o pauza si o inghetata. Pe de alta parte, o lectura de calitate te poate face sa ignori momentan maimutele necivilizate.

  4. did, eu l-am citit pe Tolstoi acu mai bine de 10 ani. cred ca a venit la fix.

    maestre impricinat, roma miroase a atat de multe incat e si greu sa le descifrez: salcam, asfalt cald la amiaza, a praf, a verde, a pizza calda, a gaze de esapament si tot asa

    thor, deocamdata soarele are program scurt aici. inca nu s-a hotarat daca vine caldura sau nu.

  5. Ei da…!Anporio si nu Emporio fara ca romanasii, coplesiti de atatea minunatii occidentale,sa perceapa diferenta…Pe strazile Romei, primavara si vara poti recunoaste un roman dupa:
    1. pantaloni 3 sferturi cumparati la tarabele pestrite;
    2.tricouri Anporio;
    3.Ochelari de soare la 5 euro din iarmaroc;
    4.adidasi nike la oferta;
    Trebuie sa recunosti ca combinatia asta,ce merge mana in mana cu „mai boule”,cu lipsa dintilor din gura si cu mirosul de traspiratie ii poate determina pe italieni sa vomita instantaneu…
    Sau cei care canta prin metropolitana din Roma in limba romana,manele sau piese de Dan Spataru(„Drumurile noastre toate”)dar parca ei sunt mai bine imbracati,fiind mai instariti…,insa nu mai putin oligofreni…

  6. billyboy, parca ai fi fost aici, asa de bine povestesti lucrurile 😛

  7. romanii… fratii nostri 🙂

    :*:*

  8. Nu e greu de intuit! Românii se simt(hihi…cale de-o poştă) ca acasă pretutindeni! Acu Tolstoi!(ia uite, că rimează)…Io am găsit Tolstoi, Cehov în rusă…pe culoarele căminului de la UNATC…studenţii moldoveni să trăiască şi (per)mutările dintr-un loc într-altul(să traiască până mă voi apuca eu de citit din ele!) ;)Dar arată bine în bibliotecă!Oricum, am şi variantele lor în limba română…he,he…le pot ţine pe amândouă spre confruntare…vezi, românu’?..găseşte soluţie la orice!…acuma n-o să m-apuc să fac aşa, că ştiu ce-am zis câteva propoziţii în urmă…şi nu vreau să moară nimeni…nici eu zgâindu-mă la chirilice… 😛

  9. greenule, chiar ca da!

    almanahe, eu chiar daca le gaseam in rusa nu le luam, ca nu inteleg ioc! de virusul asta am scapat, nu m-au molipsit pe vremuri comuniste. desi probabil mi-ar placea sa-i pot citi in original….

  10. am retinut ca pe 24 aprilie ai fost fericita, ceea ce e foarte important,indiferent de motiv:)

  11. mie nu prea mi-a placut invierea
    mi s-a parut cam.. nerealista
    nu stiu de ce le cer cartilor sa fie realiste, dar oricum tolstoi nu avea pretentia ca scrie sf
    erau totusi cu niste replici in cartea aia care mi-au placut

  12. ciudat. mie mi s-a parut extrem de realista si de actuala.

  13. Pe 24 aprilie ai fost fericita?Cum asa?

  14. 🙂 pai daca l-am gasit pe tolstoi?! cum vrei fericire mai mare?

  15. ia uite ce cititi voi! pe vremea asta citesc ceva usor, in gradina printre cip-ciripuri. nu va spus ce, ca o sa radeti. 😛

  16. 🙂 spune, spune, ca nu rade nimeni! tu ai avantajul gradinii, de aia de poti relaxa. asa ca ai toata invidia mea

  17. bine hai, dar sa nu razi prea tare ca sa nu te aud eu.
    recitesc „marile sperante” ptr ca in amintirea mea doamna in alb de demult a devenit doamna in rosu. nu stiu de ce mi-a ramas in minte o camera rosie moarta. si am vrut sa ma conving. 🙂

  18. :))))
    hahaha am crezut ca citeai carti din colectia el si ea

    cu marile sperante nu e de gluma/:)

  19. carti din colectia el si ea nu am citit nici la 18 ani, asa sa stii. 😛

  20. vai eu am citit, in primii ani din scoala generala . vreun sfert de colectie 😀

    de-aia am avut pana la 23 de ani o perspectiva asa denaturata asupra barbatilor, sexului si a femeilor usoare :)))

  21. pai nu-i de ras, acadea dulce! chiar mi-ai dat o buna idee! o s-o recitesc si eu!

    dana, eu din „el si ea” n-am citit mare lucru. in schimb pe la 14 ani eram inebunita dupa sandra brown 😛


Lasă un răspuns

