De Pasti

dsc00288dsc00286dsc00285

M-am tuns, am rochita noua, de acum poate sa vina si Pastele 🙂

Sa aveti si voi sarbatori fericite, sa nu mancati pana faceti indigestie si sa va simtiti bine!

Published in: on Aprilie 17, 2009 at 16:30  Comments (18)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/04/17/de-pasti/trackback/

RSS feed for comments on this post.

18 comentariiLasă un comentariu

  1. mno … tinand cont de rezultat, io as zice ca s-a meritat absenta de pe blog. nu-mi mai ramane decat sa-ti urez Sarbatori Fericite! 🙂

  2. 🙂 multam
    sa ai Paste fain si tu!

  3. nasturii sunt cumva pe partea aialalta?
    partea de jos imi place mai mult decat cea de sus, e mai faina si iti pune si picioarele in valoare (atat cat reusesc eu sa vad :P)

  4. pai nasturii la camasile feminine sunt pe partea stanga 🙂

  5. Sarbatori faine iti doresc, foarte faina si rochita (jumatatea mea spune ca ii musai sa-si cumpere maine ceva asemanator, multumesc, de mult nu am mai vazut-o in pohte pentru rochite)!!!
    O sa mananc in disperare, mi-am facut provizii super serioase – rosii, castraveti, rosii/ardei grasi, rosii/ceapa, rosii/ridichi. Voi fi o leguma intr-o vacanta cu legume 🙂

  6. Scumpa de cand te stiu. Sa-ti aduca iepurasu tot ce-ti doresti cat despre rochita cred ca ar fi timpul sa-ti pui in valoare talentul la un nivel mai inalt. Gandeste-te la o afacere. Kiss you

  7. sorine, ma bucur ca i-a placut jumatatii tale, sper sa gaseasca ceva frumos si sa se bucure.
    mie mi-ai facut tu pofta de cas proaspat cu ridichi! acu’ ce fac?! aici n-au inventat astia casul!

    mike, aici iepurasul a venit cu o saptamana mai inainte, c-a avut calendar catolic 😛
    n-am eu timp sa imi pun in valoare talentul cum spui tu. dar multumesc de gand 🙂

  8. Plecaciune, frumoasa creatia, frumos modelul.
    Sa te bucuri de sarbatori si sa-ti fie fericite!

  9. hm! si priceputa, si harnica, si frumoasa, si…
    si mai ce? – tu stii!
    un Paste linistit, cu credinta, nadejde si iubire, iti doresc, doamna!
    poe

  10. Lollita, văd că te-ai înnoit de Paşte. Dacă ţi-ai primenit şi sufletul, atunci să ştii că te aşteaptă o atmosferă completă de sărbătoare. Paşte fericit!

  11. minos, mi-am mai luat un ghiveci de clopotei, asa ca o sa ma bucur intre flori

    poe, 🙂
    multam mult de urari

    innuenda, pentru suflet nu astept Pastele, ca altfel se aduna prea multa mizerie 🙂

    multam la toti de urari. sa aveti si voi un Paste luminos si plin de bucurii

  12. Lollitt, urările-ţi să te-ajungă, să te-ncapă şi să le porţi sănătoasă! Paşte perfect croit, pe măsura-ţi îţi doresc, dintre foile-mi almanaheşti…!

  13. Sarbatori Fericite, împreună cu Lumina gîndurilor bune, alături de toţi cei dragi!

  14. fata, ala e HTC? ala cu care faci poze.

  15. ala cu care fac poza e telefonul meu 🙂
    da acu imi caut un aparat de fotografiat decent, ca asta nu stie sa prinda imaginea decat cand e lumina multa

  16. siiii? e HTC? asta intrebam.

  17. nasturii sunt ok, doar ca poza e facuta in oglinda =))

  18. clar ca in oglinda, cum altfel?! 🙂


Lasă un răspuns

