Iar rochita

Iar ma apuc de o rochita. As face-o si-as desface-o ca pe panza de-o tesea Penelopa asteptand in nestire. Daca ar exista o metoda sa se faca la loc panza pe care o folosesc as face si economie. Asa imi umplu dulapurile de rochii pe care n-o sa le port… Dar macar am satisfactia lucrului terminat…
Candva imi placea sa-mi odihnesc mintea lucrand. Azi is asa de odihnita ca nu mai am chef sa mai fac nimic. Astenia asta primavaratica nu pare sa treaca prea curand. Intre timp s-a terminat aici si Pastele si trebuie sa ma apuc de mutat haine in dulapuri. Sau poate mai astept nitel, sa vina de tot caldura, ca sa pot da deoparte tot ce e cu maneca lunga. Deja paltoanele le-am inghesuit pe toate la un loc, am lasat spatiu pentru geci mai subtiri.
Imi mor florile mancate de viermi. Le schimb pamant si tot degeaba. Li se ofilesc crengile pe rand, cand se termina de uscat deja au radacinile mancate, nu mai este nimic de facut. Doar sa car la gunoi totul si sa ma fortez sa le arunc la buncar. Ca doar de aia trag de fiare la sala, sa fac muschi atotfolositori.
Gata, ma duc la croitorit.

Published in: on Aprilie 13, 2009 at 19:09  Comments (13)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/04/13/iar-rochita/trackback/

RSS feed for comments on this post.

13 comentariiLasă un comentariu

  1. o sa fie cu flori? si asa flu flu, de vara? 🙂

  2. 🙂 nu, o sa fie cu valuri colorate

  3. mi s-au ingalbenit si mie bambusii dupa ce i-am scos in balcon. vremea e de vina!

  4. Valurele, valurele. Sigur iti este gandul la mare si la soare si la balacit, si la tolanitul pe cearceaf ;;)

  5. escu, la mine stiu sigur ca erau viermi, ca am schimbat deja o data pamantul. se vede ca au mai ramas ascunsi printre radacini si nu i-am vazut

    dara, mereu imi e gandul la mare. poate anul asta ajung sa o vad un pic mai mult decat anul trecut

  6. harnica, furnica!

  7. Nu ai gasit nici o solutie la florarie pentru viermisori? Ma indoiesc sa nu existe asa ceva. Si rochita… este pentru intilnire? In cazul acesta trebuie sa fie memorabila!

  8. poe, 🙂
    thor, n-am cautat solutie la florarie. cred ca deja e tarziu, pentru ca deja aveau radacinile mancate atunci cand am schimbat pamantul. nu fac rochita pentru intalnire. o s-o folosesc pe cea pe care am facut-o data trecuta. asta e mai de toate zilele, nu prea eleganta

  9. Vezi cu sala aia sa nu faci prea multi muschi. A venit caldura, mai bine iesi in parc la alergat, ca e mult mai placut decat sa respiri in fumul de la sala, si pe deasupra nu dai nici bani!
    Spor la croitorie! Si condoleante pentru plante…

  10. pai de unde fum la sala? de la prea multi creieri arsi? 😛
    nu-mi place sa alerg. prefer sa merg 20 de km decat sa alerg 1!

  11. da, lumea se chinuie o groaza de timp sa puna 0.5 cm si vezi acuma nu cumva sa faca o fata prea multi muschi in fro luna, ashea :))

    oricum lolit n-are nevoie sa alerge, mai ales ca nici nu-i place. ea e slabuta si sala ii prinde f bine. parerea mea!

    spor la rochita, lolit

  12. lolitule… Paste Fericit… si tot ce-ti doreste inimioara }{

  13. multam la fel, ai grija sa nu faci prea multe excese 😉


Lasă un răspuns

