Ajutoooooor!

Oameni buni, am nevoie de ajutorul vostru! Mi-a revenit mie respnsabilitatea sa alcatuiesc textul invitatiei la intalnirea de 10 ani de la terminarea liceului pentru profesori. Si sunt intr-o criza de inspiratie acuta. Cei care ati facut deja intalnirea, cei care sunteti mai cu darul creatiei, dati si mie o idee cam cum ar trebui sa arate. Va rog eu frumos de tot. Si va multumesc anticipat!

Later edit: dupa o zi de stors creierii, mi-a iesit asa ceva:

„Prea Luminate Dascal,
inchinandu-ne cu plecaciune dam de stire Domniei Sale despre grabnica intrunire a celor care acum 10 ani au fost miluiti cu hrisovul de ispravenie care diploma de dascal se mai cheama.
Sorocit-am velatul de __________ ca zi de sobor a celor ce-au slovenit pana in anul 1999 si apoi risipitu-s-au precum potarnichile pentru a sluji tara cu dreapta credinta.
La _________ ceasuri din zi cinstitul lacas al Scolii Normale o sa-i adune iarasi pe cei 30 de buchisitori care s-au adapat din acelasi izvor de cultura.
La ______ ceasuri de seara, la hanul ________________, bucatele domnesti si lautarii o sa ne ajute la inviorarea amintirilor.

Cu inima plina de emotie si bucurie va asteptam sa ne ascultati marturia despre purtarea ce-am avut-o in cei 10 ani care-au trecut.”

Published in: on Aprilie 9, 2009 at 13:31  Comments (27)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/04/09/ajutoooooor/trackback/

RSS feed for comments on this post.

27 comentariiLasă un comentariu

  1. parerea mea ar fi sa apelezi la misu / http://berile-de-aur.blogspot.com/ ca e inzestrat cu talent cat caru’

  2. Nu prea stiu … cred ca ar merge ceva de genul
    ” Lacramatie,
    Prin prezenta solicitam participarea dumneavoastra in data Z ora H la intrunirea fostilor buchisitori – promotia X. Intrunirea are ca scop limpeziarea apelor din butoiele cu melancolie. Masa, dansul si pupaturile de rigoare vor incepe in data X la ora Y (si speram ca se vor sfarsi taman peste trei zile si trei nopti).
    Va multumim anticipat.”
    Aaa … as incerca sa fie cat mai haioasa si cat mai vesela …

  3. esti o comoara! multam din suflet!

  4. daca e dupa 10 ani e important sa faci ca Romy and Michele. Le spui ca ai inventat Post-it si ca esti bogata si ii chemi pe insula ta pentru ca poti. o sa te urasca toti si nu o sa vina si asa scapi de aiureala asta de intalnire…

  5. Revedere de criză.
    Dacă n-ai făcut nimic până acu’ cu viaţa ta, stai calm, ştim deja!
    Dacă eşti şomer, te scuză criza! Dacă eşti director, te scuză criza! …dar dacă nu vii, n-ai nici o scuză…pentru că :
    1.dacă eşti şomer, punem mână de la mână şi te aducem.
    2.dacă eşti director, îţi dă mâna să plăteşti şî pentru fostul tău coleg de bancă, de la care copiai, care-i acu şomer.
    Mă rogggg…de-astea….tre’ să fii glumeaţă dacă ei ţin la glume, dar dacă nu, fă de-alea TIP. ;))

  6. Avind in vedere ca la zece ani trebuie sa ne intilnim ca sa ne stringem in bisericute ca odinioara, acum aveti motive in plus ca sa veniti si sa alegeti subiectul de birfulita: ce au realizat altii, ce model de riduri se poarta, vor putea vedea „laiv” elevi cum erau pe timpuri. Pentru doritori: apa plata dietetica sau de post. Se va servi slow food si va fi muzica buna la un volum ascultabil. Nu va exista conexiune la internet si la final nu se lasa cu revolutie. Criza nu se pune decit cea de nervi sau de fiere. Cine nu vine nu apare pe net prelucrat in photoshop.

  7. pragmatic: ia un model de la o firma specializata;
    original: ideile de mai sus pot fi compilate in ceva realmente haios, dar e de munca!

  8. la mine anul trecut in mai la intalnirea de zece ani au venit doar jumatate! si ne-am imbatat la o terasa! fara fasoane,fara invitatii, cu niste profi pensionari! si alcolisti!

  9. piticugras, chiar ca-i faina ideea 😉

    almanahe, thor, ar fi fain de facut si invitatii pentru colegi. chiar am sa vorbesc cu fetele si sa stiti ca o sa va folosesc ideile. sa ma anuntati ce pretentii aveti pentru drepturile de autor!

    poe, pana la urma cam asa am facut

    jocktherock, fasoanele si invitatiile fac parte din program 😛

  10. Iti cedez cu draga inima drepturile de autor! 🙂

  11. aoleu, nu 😀 stiu ca e greu dar nu din astea cu hrisoave

  12. incearca ceva sincer

  13. pai asta e varianta pentru profi. am multi din aceia cu nasul pe sus…. sincer e cam greu… o sa incerc sa fac una mai faina pentru colegi, daca o sa vrea fetele care se ocupa cu organizarea

  14. Mie imi place tat tat tat … numa’ o mica parte nu… „Prea Luminate”, am predat si eu o vreme (ii drept ca numa’ desen tehnic si geometrie descriptiva) … daca mi-ar spune cineva Prea Luminate … ori l-as sudui sanatos, ori ar rade ca bou’ in papusoi. Ii drept ca in context nu suna asa rau, poate-s piticii mei pe neuron.

  15. Dumnedzaule, adgiunsu-amu! :))))))))))))))
    te pup

  16. sorine, pai m-am gandit eu ca daca le spun numai dascali sa nu se supere, sa creada ca-i fac invatatori. si, vorba aia, intre un prof si un invatator e o facultate la mijloc… iar lumea e cam susceptibila….

    rusule, pup si la tine! 🙂

  17. pai nu ne dai si tu un dead-line, ca tot CR-ul de pe lumea asta?!

    🙂

  18. 🙂 nu stiu ce-i aia CR, dar cred ca in vreo doua saptamani maxim fata care se ocupa cu organizarea vrea sa le tipareasca deja

  19. Mie-mi place asa cum a iesit… Super ideea!

  20. Servus!
    Oricum ar fi, să nu fie scrobita, scortoasa ci vesela… Dar nici să nu sune a invitatie de nuntă… Oricum e minunat ca va intilniti…
    Cele bune! 🙂

  21. e dragut textul, cu exceptia formulei de incheiere care nu se potriveste stilistic cu restul…

  22. Laetitia, pai da-mi o idee de incheiere 🙂

  23. Revedere de 10 ani, dar aveţi grijă să vă mai recunoaşteţi. Mie mi s-a întîmplat că nu se mai recunoşteau unii pe alţii…Aşa că la 20 de ani…
    Numai bine.

  24. :)))
    ca si cand profesorii ar avea umor 😀

  25. deci vii în Ro?

  26. da, vin pe 20 iunie si plec inapoi pe 22. nu pot lipsi mai mult de aici

  27. […] Ajutoooooor! April 200926 comments 3 […]


Lasă un răspuns

