Primavara pe balcon

Aici e duminica floriilor azi. Sau „domenica delle palme” (tot aia). Asa ca va arat cum a venit primavara si la mine in balcon.


Si pentru ca stau sa infloreasca si cameliile in curand o sa ma pot numi o dama cu camelii 😛
Si daca tot e sa fie primavara, iaca: mi-am inflorit si unghiile!

Published in: on Aprilie 5, 2009 at 14:09  Comments (17)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/04/05/primavara-pe-balcon/trackback/

RSS feed for comments on this post.

17 comentariiLasă un comentariu

  1. frumoase flori, frumoasa mana! 😉
    sarut mana, doamna!

  2. ce balcon urat….unde naiba sunt berile?

  3. poe, se mai poarta? 🙂 multumesc

    westie, berile sunt la rece, in casa 🙂

  4. fataaaaa, sarumana si io! nah, mori poe! bine ca are doo maini fata asta frumoasa. lacomule!

  5. lollitta ai grija cu westie, e un mare cotropitor, el a stricat WeBlogu’…:P

    ce flori frumoase ai 🙂

  6. Lolli sa nu te iei dupa greenfield.pot sa jur ca e ea. ma uraste si aud ca umbla cu urzici in mana sa ma gaseasca si sa ma urzice cu ele. eu zic sa ne stergem blogurile cat mai repede….

  7. imi dau seama ca mangaierea mainilor tale este la fel de fina ca si cea a florilor de pe balcon. Oare primasvara a venit doar in balconul tau?

  8. :)) simpatici mai sunteti!
    priceput tre’ sa mai fie westie daca a reusit sa strice weblogul!

    mike, a venit peste tot!

  9. lollitta, sper ca esti bine, nu stiu, in ce parte a Italiei esti?

  10. sunt in roma. s-a simtit ceva, dar aici e totul in regula

  11. chiar ma intrebam cine dracu a sabotat weblogu’. sa piara in cazanele arzande cu smoala ale iadului bloggerilor, si apoi sa imi dea naibii drumul la blog, ca vreau sa postez si nu am cum.

    wops… dar m-am luat cu vorba si uitai sa-ti laud balconul. Al meu nu e asa frumos, e plin de rufe puse la uscat, un frigider vechi, un dulap ponosit si o gramada de scaune nefolosite. In plus e zgomotos si prafuit.

    hai spor la treaba, ca e luni si mai avem o saptamana lunga inainte

    kuss

  12. ixtab, nu stiu daca l-a sabotat cineva. cred ca pur si simplu nu au mai facut fata serverele, ca de obicei… eu cel putin de aia m-am mutat.

  13. Ce frumuseteeeeeeeeeeeee 🙂

    si ale mele’s inflorite 😀

    iiii pup dama cu camelii

  14. ale tale unghii? 😛

  15. Din toate florile din lumeeee… doar “limba soacrei” a rezistat de-a lungul anilor…Nici nu tre’ s-o ud…uit mereu, da’ ea continuă să crească, mai are un pic şi atinge tavanu’…restu’ florilor au murit(de la sine)…N-am mână de grădinar, nici fler…eu sunt reaua florilor!!!(mal du fleurs- de almanahabaudelaireană);De ale tale nu zic nimic că mi-e ciudăăăăă…;))

  16. :)) limba soacrei n-are nevoie nici de apa nici de mana ta ca sa supravietuiasca! are vointa proprie!

  17. Noa, ca am primit o scatoalca dupa cefa, jumatatea o decis ca-i cazul sa-mi matrasesc carcasele de computere de pe balcon si sa fac loc celor ghivece ce urmeaza a fi instalate pe balcon (ca pohteste si dansa la asa floricele frumoase), iara eu am descoperit ca flocirica ce o am in birou ii uscata de mult din cauza secetei (artificiale)… 😦


Lasă un răspuns

