La cumparat de alifii

Nu stiu cu voi cum se petrece, dar eu de fiecare data cand dau in farmacie peste o promotie la vreo marca de cosmetice se intampla sa am de-a face cu cate o tante hotarata sa imi vanda macar jumatate din produsele pe care mi le prezinta. Surpriza placuta am avut-o azi cand in locul obisnuitei doamne foarte pricepute in a-mi insira calitatile miraculoase ale cremelor pe care oricum de obicei le folosesc de mai mult timp decat ea era un tip. Or fi ajuns la concluzia ca partea feminina e mai sensibila la un compliment venit din partea unui barbat, cine stie… Si mai frumos a fost cand chiar m-a indrumat spre ceea ce aveam nevoie, fara sa imi recomande produsul cel mai scump. Ba chiar in momentul in care ma pregateam sa-l cumpar  a insistat ca acela nu e pentru mine,ca nu e ceea ce-mi trebuie.
Sincer eu am ramas placut impresionata. Nu pentru ca el cunostea pe dinafara elementele componente ale alifiilor. Ci pentru ca in momentul cand imi explica cu lux de amanunte felul in care ma voi simti folosind nu stiu ce demachiant m-a apucat rasul. L-am oprit zicandu-i ca risc sa-mi expire in dulap la cat ma machiez eu ca sa il scutesc de deranjul de a-mi spune de unde stie el asa de bine… Si-am plecat in plus doar cu un degetar de crema hidratanta de zi care era in oferta de nerefuzat. Bineinteles ca inainte de-a o cumpara am incercat-o. Si e chiar buna.

Published in: on Aprilie 3, 2009 at 20:13  Comments (15)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/04/03/la-cumparat-de-alifii/trackback/

RSS feed for comments on this post.

15 comentariiLasă un comentariu

  1. frumos la tine acolo.

    aici iti zic

    „Vichy”. si tu le spui ca Vichy e pipi.
    Si zic „LAroche” si tu spui idem.

    etc etc

    mai nou am uriage… si am senzatia ca sunt produse bune… dar farmacistele noastre nu prea au chef de explicatii

  2. Sper ca pe langa astea arata si bine, mirosea placut, sa fie tot tacamul, nu de alta.
    Haha, cred ca m-as prapadi de ras sa-mi explice un tip despre creme, eu care folosesc din an in paste auuu

  3. acum na, stii gluma de autobaza cu tipul care se pricepe la alifii…

  4. nimic nou sub soare. un gay dichisit gasesti oriunde. io am gasit unul in cora la hipermarket si cand sa platesc banu la card, ala era atat de doamna incat imi venea sa il omor. si isi tuguia mereu buzele de enervareeee fataaaa… mi-a zis ca nu stie cati bani tre sa dau ca nu scrie in calculator la el fata. dupa doo sactamani era o fata care a vazut imediat. fataaaa, io sunt urat lu gay!?

  5. Mare lucru ce ai trait. Se pare ca ai intalnit omul potrivit la locul potrivit.
    Nu ar fi o lume interesanta daca peste tot ai da de asemenea persoane ? Intreb si eu ca un Spiridus iscoditor ce sunt 😉

  6. greenule, de uriage inca n-am auzit. eu ma impac bine cu vichy, deocamdata 🙂 sa stii ca nici aici farmacistele nu prea dau sfaturi. toata treaba e sa prinzi vreo zi din asta promotionala cand fac teste de piele gratuit si sunt mai multi reprezentanti care iti recomanda produsele potrivite

    anca, aproape nu avea miros. dar imi place. am dat si azi cu ea si e deja record: doua zile la rand in care ma ung cu alifie e deja mult!

    minos, nu stiu gluma. astept lamuriri 🙂

    westie, nu cred ca era gay, ca pe astia de obicei ii recunosc. cel putin aici nu stau „sub acoperire”

    dara, chiar ca ar fi mare lucru. teoretic ar trebui ca aceasta sa fie normalitatea. dar nu e asa…

  7. mama, si aici sunt ca la voi deja. era gay exhibat. parul, hainele, vooooorba. nu am nimic cu cei gay dar femeia de o stiam si cea care a urmat facea treaba buna. femeile mereu fac treaba buna, nu?

  8. ach, tu ziceai de al tau….mda. scuze. fata, tu ai un gay? coool!

  9. 🙂 westie, era ala de la farmacie de mi-a recomandat cremele!

  10. Este bine sa dai peste o persoana capabila sa-ti ofere o groaza de explicatii. Dar daca nu ai chef de ele sau stii clar ce vrei si te grabesti… Aseara m-am oprit la o statie de carburanti sa-mi cumpar o ciocolata si guma de mestecat.Era in drumul meu. Tipul de acolo ma intreba daca mai doresc si o cafea sau un ceai. Si ma grabeam. Am plecat perplex gindindu-ma ca ori a vrut sa fie extrem de amabil, ori era gay, ori ceva la mijloc. 🙂

  11. 🙂 te-o fi vazut obosit si s-a gandit ca ai nevoie de o cafea

  12. ce-i drept italienii ne dau clasa cand e vorba de bun simt..Eu am cunoscut in Italia de nenumarate ori vanzatori care in loc sa ma manipuleze pt a-mi vinde obiectele cele mai scumpe,insistau spunandu-mi ca nu tr sa arunc banii aiurea si-mi ofereau ce era mai bun si mai ieftin.O data in alimentara unui batran simpatic eu vroiam o sticla de vin de 3 euro ,iar el incerca sa ma manipuleze in sens invers,oferindu-mi una de 1,80 spunand ca e ieftin si mai bun decat celalalt scump.La bulion,la fel…Eu vroiam o sticla de 2 euro,el,amabil imi oferea una de 80 de centi,ca cica calitativ nu era nici o diferenta…Sincer,in Romania timp de 25 de ani nu am ramas impresionat de atatia oameni cat am ramas in 5 ani in Italia…E teribila diferenta…De abia cand te intorci de acolo sesizezi cata mizerie e aici..Asta da soc cultural.

  13. nu stiu daca asta se poate chema bun-simt. eu cred ca mai degraba e vorba despre o strategie de marketing in italia. daca tu, client, esti tratat in acest fel sigur vei reveni la cel care te trateaza corespunzator. poate ca in romania e diferit pentru ca in general vanzatoarele n-au nici un interes ca sa iti vanda marfa cea mai buna. presupun ca in cel mai bun caz au procentaj din vanzari. pe cand aici de multe ori vanzatorii sunt si proprietari asa ca au tot interesul sa nu piarda clientii

  14. Mai sus Thor a spus”Am plecat perplex gindindu-ma ca ori a vrut sa fie extrem de amabil, ori era gay, ori ceva la mijloc.”Evident ca romanul se intreaba nedumerit ca e ceva in neregula cand da peste cineva extrem de amabil..Imi amintesc razand de un prieten care s-a dus cu ceva treaba in Olanda si necunoscand drumul s-a ratacit.Singura solutie de a iesi din impas era sa ceara o informatie de la un localnic, care s-a oferit sa-l conduca cu masina vreo 17 km pana la destinatie..Si atunci dilema romanului:”asta vrea ceva,ori e gay,ori vrea sa ma jecmaneasca”.Hehehe

  15. :)) daaa, aici ai dreptate. ma recunosc si eu in mentalitatea asta romaneasca, din nefericire


Lasă un răspuns

