Dare de seama

Un munte de rufe care ma asteapta la calcat, sub paturi cred ca sunt deja balauri, am chiulit si de la sala, ameteli si astenie de primavara aproape de lesin. Chef ioc, simplul gand ca ar trebui sa fac ceva ma oboseste, nu mai imi vine sa scriu nici in blog, ma uit prostita la televizor si daca ma intrebi dupa 5 minute ce-am vazut nu stiu sa-ti raspund. Mai citesc in bloguri, mai las cate un zambet, ca mai mult nu poate produce creierul meu in aceste zile.
Candva, in tinerete, din stari dintr-astea stiam cum sa ies. Era momentul exagerarilor, al saltului din normalitate ca sa imi poata parea rau si sa ma pun pe treaba manata din urma de remuscari ca de bici. Acum nu mai pot sa o mai iau razna. Ca doar am responsabilitati. Si plutesc asa in deriva, sau ma dau cu rolele pe platou, cum spunea frumos un comentator al postului trecut. Si rolele astea sunt precum cateii aceia de jucarie care in momentul in care ajung la obstacol se intorc si continua sa mearga pana li se termina bateria. Toata bateria in 50 de centimetri. Nici nu le trebuie mai mult.

Published in: on Aprilie 2, 2009 at 20:14  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/04/02/dare-de-seama-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 comentariiLasă un comentariu

  1. Pai rezolvarea e simpla: ia-ti rolele si mergi in parc. Si fa-ti de cap !!!

  2. Reset. La o cafea. Apoi o mica ordine in ginduri si la treaba cu tine! Mai faci o pauza, te bucuri de primavara si ai sa depasesti momentul. 🙂

  3. Darael, din pacate nu am role 😦 si nici in parc nu prea pot sa ies…

    thor, vrand-nevrand pana la urma tot o sa trebuiasca sa ma apuc de treaba. mai aman si eu cat mai pot…

  4. Asa cum tu-mi spuneai, totul trece. Chiar si lipsa chefului :). Sugestie: eu iti calc, tu te joci cu Alise.

  5. intre timp mi-a trecut. aseara am rezolvat rufele iar azi dimineata la prima ora curatenia 🙂
    da sa stii ca nu mi-ar displacea sa ma joc eu cu Alize in timp ce tu ai calca 😛


Lasă un răspuns

