Trei pasi spre sine

„Pleci cu bagajul de acasa, acumulezi experiente, iti faci o imagine. Stii ce asteptari ai, actionezi in acest sens.
Totul merge bine pana la un moment dat, pe la jumatatea drumului imaginat de tine, cand se inregistreaza un platou.
Te gandesti ca e doar un platou, doar un pas de respiro in drumul tau. Numai ca, la un moment dat iti dai seama ca platoul ala e tot ce e. Ca de acolo nu se mai urca. Realizezi ca platoul nu e platou, ci e punctul culminant ce ti se baga pe gat. E maximum acceptat. E varful vazut de toti. Toata lumea iti spune asta. Toata lumea iti rade in fata cand sustii ca nu e asa.

Na, in momentul ala ce faci?
In momentul ala, ai nevoie de un plan.”

Restul aici. Voi la care pas ati ajuns? Eu sunt cam la al doilea.

Published in: on Martie 30, 2009 at 12:59  Comments (12)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/03/30/trei-pasi-spre-sine/trackback/

RSS feed for comments on this post.

12 comentariiLasă un comentariu

  1. Io cred ca versurile astea ma reprezentau in oarecare masura in vremea cand am fost nepermis de tanar.
    Gather the wind
    Though the wind won’t help you fly at all
    Your back’s to the wall
    Then chain the sun
    And then it turns around and face you
    As you run, you run, you run!

    Behind a smile
    There’s danger and a promise to be told
    You’ll never get old
    Life’s fantasy
    To be locked away and still to think you’re free
    You’re free
    You’re free!

    So live for today
    Tomorrow never comes
    Die young, die young
    Can’t you see the writing in the air?
    Die young, gonna die young
    Someone stopped the fair

    Gather the wind
    Though the wind won’t help you fly at all
    Your back’s to the wall
    Then chain the sun
    And then it turns around and face you
    As you run, you run, you run!

    So live for today
    Tomorrow never comes
    Die young, young

  2. daaaa, vremurile de tinerete… nu cred ca exista nepermis de tanar, sorine! este doar tinerete pe care unii reusesc sa o pastreze dincolo de ani

  3. Mnoa, ma bucur grozav cand jumatatea ma aseamana cu un tanc (mai ales cand ii vorba de comportament 🙂 ), la fel ma bucur si de faptul ca prietenii ce ar fi apropiati de jumatatea varstei mele ma striga pe nume. Mai in gluma, mai in serios, piciul meu imi da uneori lectii de seriozitate, mdea, pot sa traiesc cu asta 🙂
    Hai sa spunem doar ca eu am fost cu mai mult de jumatate de picior la pasul trei, nu credeam ca o sa ajung sa ma bucur de atat de multe „lucruri” …

  4. hmmm … parerea mea a exprimat-o Carlin cu mult mai mult talent:

    „Don’t confuse me with those who cling to hope. I enjoy describing things the way they are, I have no interest in how they ‘ought to be’. And I certainly have no interest in fixing them. I sincerely believe that if you think there’s a solution, you’re part of the problem. My motto: Fuck Hope!

    I am a personal optimist but a skeptic about all else. What may sound to some like anger is really nothing more than sympathetic contempt. I view my species with a combination of wonder and pity, and I root for its destruction. And please don’t confuse my point of view with cynicism; the real cynics are the ones who tell you everything’s gonna be all right.”

  5. tare interesant spune domnul George Carlin! am gasit bibia ateistului. dar din pacate e in engleza. asa poate o sa reiau cursul de engleza pe care l-am abandonat acum cateva luni. multumesc

  6. tot la 2 sunt şi eu. tind spre pasul 1.

    🙂

  7. da…al doilea pas poate fi un fel de popas de reincarcare cu energii pentru intoarcerea la pasul 1 🙂

  8. dom’le , io-s pe platou. si ma dau cu rolele pe el. :))

  9. Eu mi-am zburat deja greierii. Am apasat pe tragaci o litera mai incolo, sunt o inteleapta, stiu. : ))

  10. druje, eu am ajuns si la 3, acum cred ca am luat-o iar de la capat 🙂

    volent, distractie placuta!

    pai fara greieri cum mai poti sa mai supravietuiesti, ummo? cine-ti mai canta?!

  11. Nu, ca nu i-am omorat, mi i-am zburat, adica i-am eliberat. Era pistol de-ala care da startul, vai, trebuie sa scriu povestea asta. Leapsa greieroasa de la Lollittu.

  12. 🙂 abia astept


Lasă un răspuns

