Cat esti de roman?

Despre test am auzit la Urmuz. L-am facut; asta e raspunsul. Hartii pe jos nu arunc, dar spaga intr-adevar nu stiu sa dau 🙂

Sunt 44% român.
Testul zice aşa:

Ai tras un pic de răspunsuri pentru că nu vrei să ieşi ăl mai român dintre români. Ţi-e ruşine cu naţionalitatea ta. Speri să ai o slujbă de intelectual în altă ţară, dar te-ai duce şi la cules de portocale numai ca să scapi. Nu-ţi place când alţii flegmează pe stradă, dar arunci gunoaie pe jos. De 1 decembrie eşti ruşinat că ştii că e şi ziua mondială anti-SIDA. Nu dai şpagă pentru că nu ştii cum. (31 – 50 de puncte)

Fă şi tu testul aici.

Published in: on Martie 29, 2009 at 20:29  Comments (16)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/03/29/cat-esti-de-roman/trackback/

RSS feed for comments on this post.

16 comentariiLasă un comentariu

  1. he he he eu is 52 %

  2. 🙂 bravo!

  3. Felicitări, ai scos 57 puncte din 100. Ce înseamnă asta? Ei bine, înseamnă că:

    Eşti cam prea patriot.

    Eşti frate cu dracul, iar puntea e viaţa. Ţi-e bine în România că ştii că altundeva nu te-ai descurca. Dacă ţi s-ar da bani, ai şi arbora un steag de ziua naţională. Când vorbeşti cu străinii devii şi mai patriot decât de obicei şi începi să le spui despre Brâncuşi şi Duckadam chiar dacă nu-ţi place nici pictura, nici handbalul. Nu asculţi manele, dar după ce te îmbeţi, parcă merg. Îţi place să-i corectezi pe alţii când greşesc. Şpaga e prietena ta bună. (51 – 70 de puncte)

    –––––––––––

    … nu m-as descurca? ba io cred ca da. da’ banul nu e totul in viata asta si atata timp cat aici traiesc oamenii la care tin, de ce sa plec? partea cu „fata de straini esti patriot” … da sunt, so what? nu „ma laud cu romania” (ca nu sunt chiar atat de multe de laudat) … da’ majoritatea nici nu stiu unde e romania pe harta, iar multi din cei care stiu au impresia ca abia ieri am coborat din pom. pe de alta parte, cu multi straini chiar „ai ce discuta”! manele … aici sunt de aceeasi parere ca raposatul Pruteanu. ce e rau in a corecta? daca toti tac melc parca e mai rau. spaga … daca traiesti in romania, „fara spaga” deobicei te costa mult mai mult (masurat in timp pierdut si bani dati). mi-ar place si mie sa fie altfel … da’ mai mult decat sa nu iau eu spaga, nu prea vad ce as putea face. ah da: nu beau si nu cant Phoenix la munte … doar ma duc sa ma bucur de peisaj (in masura in care nu e „decorat” cu resturi) 😦

  4. @INTJ – 53 de puncte au iesit la mine, nu ma regasesc in rezultatul testului (nici nu vad cum, pen’ ca m-am descurcat in afara), m-am amuzat (chiar si de intrebari si posibilele raspunsuri) si am tras concluzia a ce ar vrea sa insemne testul asta, mnoa, imi pare ca daca asa ar fi vazuta Romania, cam de asta avem parte, ca nu vad cum poti gandi la bolovanii ascutiti de pe fundul raului si sa-ti doresti sa sari in apa.

  5. @sorin
    „nu vad cum poti gandi la bolovanii ascutiti de pe fundul raului si sa-ti doresti sa sari in apa” … altfel decat fiind un optimist incurabil? … sau nebun … da’ asta e discutabil. :))

  6. @INTJ – apai asta nu-i prima data cand declar ca sper sa nu ajung in randul celor normali. Prefer sa sar in apa decat a sta pe margine balansand intre imaginea bolovanilor si placerea inotului. La propriu si la figurat, ca asta ar fi motivul pentru care am avut parte de 5 copci pe umarul stang, si cam tot asta ar fi motivul pentru care m-am intors acasa si am de gand sa raman acasa.

  7. @sorin
    misto! imi place ca nu-s singurul nebun din tara asta! 😉 … si mai stii? cu cate un strop se umple paharul …

  8. si eu tot acasa o sa ma intorc si-o sa sar si-n apa, cu tot cu bolovani, ca imi place prea tare inotul 🙂
    grozav imi place cand se intalnesc oamenii la mine pe blog si discuta. va multumesc

  9. @Lollitta – apai io nu pot decat sa multumesc pentru gazduire, si sper ca daca (doar din nestiinta s-ar putea intampla, nu din vointa) o sa incalc vreodata regulile casei, sa ma trimiti la coltul de rusine.

  10. nu cred ca o sa fie nevoie 🙂

  11. ce tare e!!! cica sunt frate cu dracul!!! :)))))

  12. 🙂 pai dracu’ era dulce asa ca tine?

  13. azi e ziua roselilor…
    multumesc. imagineaza-ti ca spun asta dandu-mi ochii peste cap. :))

    ehe…stii ce ascultam chiar acum?

  14. 🙂 sau clipind des din gene. dar nu stiu daca aici merge emoticonul de la messenger ;;)

  15. :))) sa nu se creada ca dau ortu’ popii. adica…asa…mai increzuta…
    pup, lolli!

  16. pai ochii peste cap cu gratie numai o doamna stie sa-i dea 😉


Lasă un răspuns

